LCHF Trollet

Vecka 20
Ja ja, mitt i men ändå... ha ha 
 Måndag
Var på champagnedagen på Grand Hotell med Micke.
Bästa måndagen på året
Mötte upp jobbarkompisar på Bryggan för lite mat efter
Råbiff med blommig  äggulekräm 
Tisdag 
Åkte till Göteborg för champagnedagen och mys
Tågmys med champagne och ost
Onsdag
Champagnedagen i Göteborg, på Valand.
Riktigt lyxig dag med mat på Joe Farellis och babbel på urmysig vinbar
Gå hit!
Torsdag  (idag)
Sitter på tåget hem, jobbar ikväll😨
Fredag och Lördag 
Jobbar heldagar, hoppas på fint väder
Söndag
Ledig.  Blir mycket vila och lite plock hemma
 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

åh, vilka äventyr! Jag tror att jag bara druckit champagne... kanske fem gånger i hela mitt liv!

Tack för din kommentar <3 jag tror att jag har alla möjligheter att ta hand om mig nu.

Linda

Mumma!
Svar: Det behövs nog ;)

Amanda

Råbiffen såg så god ut! 😍

Gabriella

Så mysigt!!

Natalia

Gott :D

Jasmine

Vad mycket roligt du har haft för dig denna vecka!

(Sent) Svar: Jo, påsken var fin.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress