LCHF Trollet

God Gärning och Lyx Lunch
Måndag åt jag lunch med Eva B på Broms Karlaplan innan jobbet, sååå gott.
Tack Daniel för god choklad till kaffet
 
På väg hem från jobbet träffade jag en ledsen dam som tappat telefon med allt i och fick leka ängel😉
Hon fick låna min telefon och mitt när acceskort med 40 sek på så hon kom hem.
Kändes bra!
Igår stekte jag ägg med ost på och serverade med räkröra, löjrom från Kalix och lite sallad innan kvällsjobb.
Ett glas vin på Blå Dörren efter jobbet.. 
Idag är jag ledig och ska grilla på terrassen!
annelie

så snällt !

Kattis

Låter som du haft en bra vecka hittills, härligt när man kan hjälpa en medmänniska på det sättet! Bra gjort!:D

Corina

Vad härligt att du också är ledig en dag som denna. Då e det ju perfekt att lyxa till det 😍

Biggeros

Jag hörde att ni skulle gå det varmt i Svetige. På vissa delar upp till 30 grader😎😎Jag längtar efter grönsallad. Det ser så himla gott ut!!Trevlig helg

Biggeros

Vad katten hände med min svenskstavelse....hoppas du förstår vad jag menar... jag som alla andra skyller på tangentbordet 😁

Svar: Ha ha, det går bra!
LCHF Trollet

Jennifer Queen

Mysigt :D

Carro

underbart med ledighet OCH grill :)

christian

Ja, tänk så gott det känns när man får hjälpa en medmänniska.... ! :)

Svar: Verkligen
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad härligt!

Enfriskarekropp

Vad det såg mysigt ut! Hoppas du hade en trevlig kväll :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress