LCHF Trollet

Äntligen värme!
Sol, blå himmel och lite värme...
Känns underbart!
Jobb hela dagen idag och sen ledig 4 dagar
Massor av champagne, Viscafe och en Göteborgs tripp står på schemat
Inget synd om mej trotts tjock och öm hals 
Vårdcentralen imorgon bitti!
Hoppas helgen startat bra! 
 
#blogg100/69
Netti Starby

Åh vad härligt och ha en fin dag! <3 Kramis

elin

Sv: Vissa dagar lägger jag mycket tid , vissa inte och andra ja då jobbar jag helt enkelt så då har jag inte möjlighet till det , men jag försöker alltid få tid till bloggen och annat! Hoppas du får en toppen bra lördag<3

Znogge

Men lite synd om dig är det ändå!

annelie

åh va nice me värme

Linda

Massor av champagne lät ju bra :)
Svar: Tack rara du! Jamen eller hur, det är så viktiga faktorer!!

wiolettan

Håller med dig. Det känns underbart att det verkar bli lite vår och varmare, inte denna blåsiga kyla som det har varit av och till ett tag.
Tjock och öm hals, det låter lite jobbigt.
Krya på dig.
Kram!

Pauline Hurtig

j sås härligt med lite sol och värme!

Johanna Utterberg

Skönt med 4 dagars ledigt sen :)

Emelie Andersson

Idag har det varit helt underbart väder :)

Gabriella

Åh såå underbart!!

Ama de casa

Låter himla bra det! Ja, utom det där med halsen och vårdcentralen...

Krya på dig!

Sanna Widman

Hoppas halsen är bättre :)
Ha en bra söndag

Denise

Krya på dig! :)

Days by Johanna

Ja äntligen lite värme, hoppas den stannar.

Kattis

Härligt med fyra dagars ledighet, men hoppas halsen mår bättre snart!:)
sv: Vart i Spanien bär det av då?

Svar: Costa Brava blir det
LCHF Trollet

Alice

Låter ju underbart, förutom halsen då! Hoppas det gick bra hos vårdcentralen. :)

Veiken

Det ska tydligen bli fint väder i Göteborg i nästa vecka och då drar vi... Typiskt! Krya på dig!

gun

Du borde nog få ett annat penicillin..... Oj, vad du ska hinna mycket på dina fyra dagar:).
Även här har vi fått känna av värmen.
Ha det så trevligt nu.
gun

Svar: Bara roligheter i 4 dagar, det går bra!
LCHF Trollet

Amanda

Åh vad härligt med Champagne och en Göteborgstripp!

Heléna

Hoppas du får en härlig långledighet och krya på halsen <3 Kram <3

J

Så fin!

MartinaOlsson

sv; Ja jag är en ganska så högkänslig person. Jag tycker inte alls att det är något negativt utan snarare ett fint personlighetsdrag som man ska vara stolt över :) Ser inte någon anledning att skratta åt det eller skämmas över det!

Anita

Ja äntligen börjar Vädret stabilisera sig något :D

MartinaOlsson

sv; ja men visst är det! :)

Biggeros

Här har det varit en intensiv vecka med besök från Sverige =) Annars är det bra. Krya på dig.

Annika

Har haft en tung jobbarhelg, jag kände verkligen att jag behövde vila igår och det fick jag. Känner också av förkylning. Hoppas att du blir bättre. Ha en trevlig dag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress