LCHF Trollet

Vacker morgon
Solen skiner över Stockholm idag och jag är ledig
Blir en del stök inne men en promenad måste jag verkligen få till!
Ikväll ska vi gå på Wirströms i gamla stan och träffa "gamla vänner" till Micke, det ser jag fram emot.
Torsdag och fredag kväll på jobbet gick bra.
Blev dock ingen flyttning av mammas kartonger
En sväng till Martin Olsson inför viscafe på söndag och mamma tog med sig lite grejer när hon åkte för att träffa målaren
Känns riktigt bra i nya lägenheten även om jag inte hittar en enda grej någonsin, ha ha 
Netti Starby

Idag är det så underbart väder! <3 Kramis

Photo by E M E R E L L A

Vilken härlig bild :)

Julia Svensson

Åh så fina bilder!!

beccalundin.blogg.se

Ja de gäller att suga i sig av solen nu, hoppas våren är här för att stanna.

Svar: snöar idag så 4 oväder kvar innan vår på riktigt;)
LCHF Trollet

Johanna Utterberg

Solen skiner här på Gotland också, verkligen vårigt idag! :D

Natalia

Helt underbart!

Kattis

Gillar nya designen!:D Härligt att du trivs i nya lägenheten också!

Svar: Tack
LCHF Trollet

Moa

Så fin bild!

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Åh så härligt att det känns bra i nya lägenheten :D. Sen så fina bilder :)

Marianne

Wirströms är en av mina favoriter...jag brukar gå dit när jsg är i sthlm....
Ha det så trevligt med vännerna

Svar: Mysigt ställe
LCHF Trollet

Alice

Hoppas att du fick till en promenad i solskenet! ^^

Carro

Vilken härlig lördag :)

Therese

Åh så härligt :D

christian

Vacker vy..... :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress