LCHF Trollet

Utmaning dag1
Idag startade jag utmaningen med kostdoktorn.se för att tighta till kolhydrats intaget lite och få lite inspiration.
Städa ur skåpen är steg ett, gick mycket fort då jag precis flyttat 
Handla mat till hela veckan gick så där men nya försök imorgon
Väga mäta och selfie får bli på lördag
Sist men inte minst laga första måltiden
Färsbiffar med ajvar och vitkål, riktigt gott!
Planen för veckan är ägg på morgonen, gårdagens middag till lunch och ny rätt till middag.
Blir bra det här!
Skåpet tomt😂
#blogg100/8
Heléna

Det kommer gå toppenbra det här!!! Lycka till <3 Kram <3

Pauline Hurtig

härligt!

Daniella 🌙

Jag hänger på utmaningen!

Svar: Oh, roligt! Går det bra?
LCHF Trollet

Kattis

Härligt att komma igång, hoppas det går bra med denna utmaning!☺

Sara Ekman

spännande!

Violen%2525252520p%25252525E5%2525252520Brandholmen

Ser ut som en bra start! Tomt i skåpet och en plan för måltiderna, det kommer att gå jättebra!

annelie

önskar en trevlig dag :D

Elin

Hur kom det sig att ni flyttade? Flyttade ni från stort till mindre så det är sortera ut massor?

Jobbet går i alla fall strålande, är så glad att jag kommit så här långt!
kramar

Svar: Skönt att höra att det går bra på jobbet! Vi flyttar från etta till tvåa, hur skönt som helst! Bott i ettan i nio år och hunnit samla massa skräp😂
LCHF Trollet

znogge

Lycka till med nya kosthållningen! Någon risk för skåpätande förekommer knappast ;-)

Svar: Ha ha, finns lite mer nu😉
LCHF Trollet

Linda

Tjohoooo äntligen ny design!Tack o lov! hihi...
Svar: Såklart dom skall;)Utan dem hade detta inte varit möjligt;)

Svar: Only fforör tioyou!😉
LCHF Trollet

snie.blogg.se

fint du ändrat bloggen! jag har med stramat åt. går bra :) jag kokar 5 ägg och har ett varje dag till frukost på jobbet, sen fröknäcke eller solrosmacka :)

Svar: Ägg är bästa starten på dagen, hoppas det går bra!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress