LCHF Trollet

Utmaning dag1 - igen
Nu kör jag på riktigt!
Storhandlat 
Gjorde färsbiffarna igen men på Vildsvinsfärs denna gång, riktigt gott 
Ledig några dagar nu så jag kan fokusera.
Imorgon blir det lax.
Jag har redan lärt mig något nytt!
Drick en kopp buljong om dagen för vätskebalansen 
#blogg100/11
#kostdoktorn.se 
Liene Svärd

Dricka buljong är väldigt gott dessutom. Jag brukar göra det när jag är hungrig fast jag har ätit mycket eller nyss, då känns det bra igen.

Svar: ja, inte dumt alls
LCHF Trollet

Mirjam Therese

Oj, att dricka en kopp buljong har jag aldrig hört talas om förut faktiskt! Vilken sorts buljong är det som avses då? Hur har du känt det nu när du testat, gör det någon skillnad? :)

Svar: Har inte fått in det varje dag ännu, men jag inbillar mej att jag dricker mer vatten och det är bra för min vätskebalans...
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad fint du gjort det på bloggen!

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Heléna

Håller tummarna för att det ska gå bra :D Låter gott med färsbiffar på vildsvinsfärs! Kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress