LCHF Trollet

Stugan i Hälsingland
Söndag var tråkigt väder och mycket lugnt på Djurgården.
Slutade i hyfsad tid och hann få en öl på Tucken och packa lite kartonger.
Måndag skulle vi ha vinprovning men Eva fick influensan så vi tog en Pokemon promenad och hamnade på Urban Deli för ett glas vin. Janne och Martin dök upp så det blev middag och babbel. Mycket mysigt.
Igår var det tisdag och jag åkte med mamma upp till stugan. Lillebror och tjejerna plus en kompis till Tyra åkte redan i söndags.
Stannade för frukost på Tönnebro
Maja hittade farmors papiljotter...
Var till församlingshemmet i Hög och lyssnade på Ingela och Tryggve 
Fikade (askonsdagen, vad nu det är)
Fina Mia fyllde år men var inte med så ingen present fick vi, he he. 
Pauline Hurtig

vad mysigt!

Znogge

Snopet med presenten men annars verkar ni ha det bra :D

Erika

Verkar som att du haft det härligt :)

Ama de casa

Dumt av Mia att inte vara med då... ;-)


Svar: Lite korkat!
LCHF Trollet

snie.blogg.se

trevligt. du är alltid på nåt skojsigt :)

freja lindsjö

Guinness är inte helt fel !

annelie

låter trevligt :D

A M

Gud vad mysigt!
sv: Förlåt att jag svarar så sent. Absolut gör jag det! : Par 100 g är det 56 kolhydrater! :D Kul att du frågar!
Kram

Svar: Tack! Lite mycket för mig
LCHF Trollet

gun

Oj, du har fullt upp!
Inga lata stunder för dig:).
Kul med flytten. Hoppas du visar lite från din nya lägenhet.
gun

Svar: Absolut gör jag det men just nu är det lite rörigt😂
LCHF Trollet

Maria

Längesedan jag drack en guiness, så gott
Kram

Amanda Forsman

Hoppas du haft en bra vecka hittills :D

Heléna

Härlig start på veckan :D Kram <3

Gabriella

Så roligt!!

Tilda Barkselius

Lät himla mysigt, otur att hon inte var med så ni inte fick någon present heller :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress