LCHF Trollet

Mot Stockholm
4 barn, en tonåring och 3 vuxna, alla med olika viljor... Blev ingen lunch hos Lisa men buffé på restaurangen i backen.
Mamma hade middag klar när vi kom hem från backen och sen åkte hon och jag till Ingela en stund.
En miljon  (ungefär) småkrigare hade lillebror som liten och en låda med dom plockades fram imorse.
Nu sitter vi i bilen mot Stockholm. Jag, mamma och Ella.
annelie

önskar en trevligt tripp till stockholm :D

Svar: Bor i Stockholm
LCHF Trollet

Mia Forsberg

Kul att åka till Stockholm :) Jag har 100 mil dit så är inte dit särskilt ofta, haha :D

Ja det blir nog en bra fredag :) Fixar lite här hemma just nu med disken, skottat balkongen och så. Sen ikväll ska jag träffa en person och se film :)

Svar: Jag bor i Stockholm
LCHF Trollet

Netti Starby

Ha det så himla kul i Stockholm! <3 Kramis

Svar: Bor i Stockholm
LCHF Trollet

znogge

Hoppas ni får en behaglig hemresa!

Svar: Det gick fint med en femåring i baksätet som pratade oavbrutet alla 30 mil😂
LCHF Trollet

Julia Svensson

Åh vad kul med stockholm!!

Svar: Jag bor ju i Stockholm så jag åkte bara hem
LCHF Trollet

Henrik Olsson

Ha en trevlig helg! :)

Svar: Tack det samma!
LCHF Trollet

Ama de casa

Inte lätt att ena så många viljor alla gånger... :-)

Svar: Ha ha, verkligen inte
LCHF Trollet

Boel

Hoppas ni får det bra i stockholm :)

Svar: Bor i Stockholm
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

oj vilka små!

Svar: Ha ha, kan man säga!
LCHF Trollet

Moa Kandelin

Kul med stockholm besök :)

Svar: Bor i Stockholm
LCHF Trollet

Therese

Ha så kul i sthlm :)

Svar: Jag bor i Stockholm
LCHF Trollet

Johanna Utterberg

Hoppas du har en härlig lördag! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress