LCHF Trollet

Kameran - vinprovning på Moderna Museet
Var på en mycket udda vinprovning på Moderna Museet i höstas
God mat, gott vin och deltagare som inte alltid ville vara med på bild;)
Vackra lokaler finns där
 #blogg100/14
Moa

Vad mysiga bilder :)

Netti Starby

Vad roligt med vinprovning och så gott det ser ut! <3 Kramis

annelie

gillar inte vin men hade du skoj?

Svar: ja, det var udda men kul!
LCHF Trollet

MartinaOlsson

Hejhej! Jag tänkte bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling på min blogg i samarbete med Tasty America där du kan vinna MASSVIS med amerikanskt godis och amerikanska snacks. Om du är en lika stor godisfantast som mig så rekommenderar jag dig verkligen att vara med och delta, hehe! ;) Klicka på länken nedan för att komma till tävlingen :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/66286/tavling-vinn-amerikanskt-godis-fran-tasty-america/

freja lindsjö

Såg väldigt trevligt ut ! :)

Amanda CL

Ser ut som jätte god mat :D

Linda

Härligt med vinprovning!
Svar: Ja det är mycket fint man vill ha, hehe;)

Petra

sv sover fortfarande lika dåligt.

så får hoppas det blir bättre snart har du instagram? heter brunetpetra1993

Svar: använder den inte så mycket...jobbigt att inte få sova!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress