LCHF Trollet

Kameran - Teneriffa 2016
Blev väldigt dåligt med bilder taget under semestern på Teneriffa över jul
Blev inte så mycket gjort av något men det var vad vi behövde
Här kommer i alla fall några tagna från våran terrass
 #blogg100/4
Moa

Härliga bilder :)

Ama de casa

Vilken underbar utsikt! :-)

Carro

Åh så härliga bilder :)

annelie

åh teneriffa :D

Alice

Åh, så fint, Teneriffa är ju underbart! ^^ Får jag fråga vilket hotell ni bodde på? Påminner väldigt mycket om det jag var på, haha!

Svar: Parque de santiago IV
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Ser härligt ut, särskilt då det snöar här... 😜

JoJo

fina bilder!

Kattis

Men man behöver ju inte göra mycket alls när man är på semester! Fina bilder!:)

Henrik Olsson

Det ser riktigt ljuvligt ut! :)

Biggeros

Vattnet ser lite kallt ut...Vilken fin utsikt från terrassen. Ibland behöver man inte ta så mycket kort utan bara VARA.Kram

Svar: Vi hade uppvärmd saltvatten pool!
LCHF Trollet

Carro

tycker bilderna blev jättefina och wow vilken utsikt!

sandra*

Vilka fina bilder :D ser så härligt ut!

My

Vad härligt :D

Eva Trillian

Vilken utsikt! :)

Nelly

Så vackert och vilka fina bilder ^^

Gabriella

Fina bilder!!

Liene Svärd

Så fint!

Jennifer

Men åh vad härligt det där ser ut. Det var väldigt längesedan jag var utomlands men jag har ju varit på Gran Canaria när jag var yngre och kommer ihåg att det var väldigt härligt =).
Är så sugen på en utomlandsresa nu när vädret är som det är!

Svar: Jag är alltid sugen på en utlands resa😉
LCHF Trollet

snie.blogg.se

men åhhhh <3

Pauline Hurtig

åh så fint!

Miss Baby Peaches

Så härligt det ser ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress