LCHF Trollet

Kameran - ännu en vinprovning
I höstas, i gamla stan, med Eva
Mycket trevligt!
#blogg100/24
Corina

Sv: åh tack så mycket.
Härligt med vinprovning
ha en fin dag

Svar: Gick inte att kommentera. Kan inte tänka mej en värre oro... ❤
LCHF Trollet

Johanna Utterberg

Vilka härliga bilder! :) Måste gå på vinprovning snart!

Pauline Hurtig

vad roligt :)

Anonym

Vinprovning är sällan fel och dessutom såg maten väldigt god ut den med :D

Frida

Ser supertrevligt och mysigt ut :)

Boel

Åh så trevligt :D

Julia Svensson

Fina bilder!

Kenneth

har bara varit på Wiskey provning :)

Svar: Inte så bara
LCHF Trollet

Ama de casa

Hmm... Provade ni bara samma sorts vin? Tja, inte fel det heller - huvudsaken är ju att man får vin :-D

Svar: Ha ha, nä men samma producent
LCHF Trollet

annelie

kul att du hade trevligt :D

Moa Kandelin

Vad härligt det ser ut!

Tilda Barkselius

Åh så kul med vinprovning!

Linda

Lovely!
Svar: Ja det tror jag med..

Gabriella

Åh så trevligt, fina bilder!!

Henrik Olsson

Vin är inte min grej, men en ölprovning hade jag kunnat tänka mig :)

Svar: Finns massor
LCHF Trollet

Petra Olsson

Vad kul med vinprovning:)

Natalia

Så roligt :)

wiolettan

Det var många viner att testa.
Vilken häftig lampa. Riktig vacker kristallkrona. Många prismor att putsa.
Ha det fint.
Kram!

Biggeros

Så mysig restaurang!! Även kanonbilder 🤗

Heléna

Så roligt med vinprovning och maten såg inte dum ut den heller :D Kram <3

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag älskar vin :D <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress