LCHF Trollet

Jobb och strålande sol
Riktigt mycket folk på Djurgården och Ulla igår trotts att solens svek. 
Tur det när vi var en kort i servisen.
Gick bra dock.
Avslutade med ett glas på Akkurat 
 Ha ha, kan inte låta bli 
 
Idag strålar solen så detlär inte bli mindre folk...
Slutar tidigt dock.
Ska hem och ta tag i kaoset, ha ha 
 
Tagen nu på morgonen 
#blogg100/16
Mia

Snygg bild på vacker stad.

annelie

så härligt med sol :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh vad man blir lycklig av all den här solen!

Heléna

Så vackert :D Vi har också strålande solsken här idag :D Har hunnit med en promenad i solen innan jag parkerade mig i köket för att garnera smörgåstårtan :D Den blev snygg, men hoppas den smakar bra också ;) Kram <3

Maria

Vilket härligt väder

My

Underbart väder!

Amanda CL

så härligt väder ute :)

sv: snacka om besvikelse när mamma och pappa kom hem med hennes sen ;)
men är glad över att hon blev en människa ändå ;)

Svar: Ha ha, det var allt tur
LCHF Trollet

gun

Oj, fick allt en liten släng av Stockholms längtan när jag såg bilden här ovan:).
Kan tänka mig att det var mycket folk ute på Djurgården när solen sken så vackert.
gun

wiolettan

Den där morgonbilden över sta´n, så häftigt vacker.
Jag har suttit i bra stund och tittat och granskat detaljer, det finns så mycket i den bilden.
Ha en bra kväll.
Kram!

Mirjam Therese

Haha vilket citat :P Jag brukar köra på "Nära skjuter ingen hare. Men kanske ett rådjur", med utgångspunkten att rådjur är större = lättare att träffa :') Jag har hittat på det själv men överraskande många har trott att det är den riktiga fortsättningen på nära skjuter ingen hare haha :)

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så härligt med sol :)

corneliaeriksson.blogg.se

Wow vilket härligt väder!

Anita

Bra mysigt med solen hela helgen :)

Jasmine

Ser att du har omdesignat din blogg! Härligt med nytt. :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren!

Kram

christian

Det var ju en rolig bild, sparka......hehehehe
...ni måste vara ganska nöjda med utsikten va ?

Svar: Vi klagar inte på utsikten!
LCHF Trollet

Biggeros

Skönt att du slutar tidigt!! Vilken utsikt och härlig bild!! Trevlig dag!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress