LCHF Trollet

Järvsöbacken
Igår gjorde vi ingenting mamma och jag. 
Lillebror och tjejerna kom hem ganska tidigt från backen, tredje dan så lite trötta var en del.
En kompis till lillebror med son kom framåt kvällen.
Barnen lekte frisör, he he. 
Idag är faster med till backen, mutar Ella med choklad när Maja vill åka själv med pappa.
Nu åker alla så faster får ett glas vin i baren.
Om nån timme ska vi äta lunch på Järvsöbaden hos Lisa. 
Om man får önska önskar jag sol men mysigt ändå!
Annika

Gott med choklad och grädde., Lufsen brukar leka med vattnet då jag sätter på kranen och låter det droppa sakta. Det brukar sluta med att han blir väldigt våt om tassarna.

annelie

lät nice :D

Netti Starby

Vilken mysig dag! <3 Kramis

Biggeros

Hur går det i backarna nerför Jessica? Förutom att du tar hand om barnen. Hoppas på en sol...

Svar: Åkte inte denna gång
LCHF Trollet

Petra Olsson

Härligt med lite sportlov i backen ☀️Kram

Znogge

Sol och snö är en fin kombination men ibland får man inte allt. Lite vin i baren är inte heller fel ;-)

Maria

Ser mysigt ut
Kram

Emma

Mysigt!

sv; Nä jag får tyvärr den lilla delen av sängen :)

Linda

Härligt att inte göra ngt typ;)
Svar: Hehe men eller hur, men vill ju inte verka tjatig, mohaha.

Natalia

Gud så mysigt :)

Nu är jag äntligen tillbaka från min bloggpaus! :) Önskar dig en fantastisk fredag :)

Therese

Mysigt med lunch :D

Linnéa

Sååå härliga bilder :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress