LCHF Trollet

Frida Braxell
 
Skön dag igår.
Plockade ihop lite saker till mamma som hon hämtade.
Fixade runt lite i lägenheten.
Tog ett glas vin med mamma i hennes nya lägenhet.
Styrelsemöte för visföreningen på Broder Tuck, gick bra.
Lyssnade på Frida Braxell på Bondens bar.
Det var absolut bra men hon kändes lite osäkrare än i somras. 
Idag har jag burit lådor, röjt och dammsugit lite.
Micke tog min lunch och kvällen slapp jag. 
Sitter och väntar på Isabella och hennes 2 kompisar som kommer från Göteborg för att gå på konsert.
Blommorna jag fick blir bara vackrare 
 #blogg100/25
Kenneth

Tulpaner är fina :)

Kattis

Låter riktigt trevligt lär jag säga och så härligt att blommorna blir vackrare istället för att vissna för snabbt!☺

Tilda Barkselius

Åh så kul att gå på en spelning!

Pauline Hurtig

vad roligt :)

corneliaeriksson.blogg.se

Det låter som en bra dag! Vilka fina tulpaner :)

annelie

har aldrig hört henne

Svar: Inte så känd direkt
LCHF Trollet

Annika

Fina blommor, ha en trevlig fredag.

znogge

Lät som en bra dag. Hoppas helgen blir fin!

Petra

sv jag vill helst har spiral så jag slipper mensen helt

Svar: Fullt förståeligt
LCHF Trollet

Mirjam Therese

Så roligt med livemusik :D

Svar: Alltid trevligt!
LCHF Trollet

Linda

Trevlig helg!!
Svar: Gör det, klart ballt att prova, får vi se vad du tycker med;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress