LCHF Trollet

Vila i frid fina Farmor
Var nere i söndags och satt en stund och höll hennes hand.
Sen har jag jobbat måndag - torsdag 
Ringde mamma och kollade hur det var med henne men inget vidare blev svaret så jag åkte ner
Planen var att strosa runt och titta i affärer en stund i Nynäs,  gå till farmor på eftermiddagen och sen ta ett glas vin med mamma
Mamma ringde mej på tåget för att läkaren hört av sej så jag gick dit direkt men hann inte
Så klart tråkigt att hon fick dö själv men det känns ändå jätte bra att vi fick in henne på hem...
Nu är alla mina gamla borta, lite konstigt men känner mej priviligierad ändå.
Vila i frid fina farmor❤
Ama de casa

Beklagar sorgen.
Stor KRAM!

Svar: Tack och kram!
LCHF Trollet

elin

Vila i frid!<3

Znogge

Tråkigt att höra om din farmor och jag beklagar sorgen <3

Kattis

Beklagar sorgen och hoppas hon fick ett lugnt slut!<3
sv: Vi åker till ön Karpathos på torsdag!☺

Netti Starby

Många styrkekramar från mig! <3

annelie

beklagar <3

Days by Johanna

Beklagar sorgen <3

Carro

Så sorgligt, beklagar! Kram till dig

Johanna Utterberg

Åh jag beklagar, så sorgligt men tur att du känner dig privilegierad ändå.

Sara Ekman

Så tråkigt, beklagar :(

Heléna

Jag beklagar sorgen <3 Jag har inte heller kvar mina mor- och farföräldrar och inte ens pappa :( men de lever alla kvar inom mig som ett fint minne <3 Kramar <3

Svar: Så klart dom gör!
LCHF Trollet

Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Livets gång! Du verkar ha haft en fin relation till din farmor och det är värdefullt nu när hon är borta!

Svar: Ja, många fina minnen finns=)
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag beklagar <3

Veiken

Jag beklagar....
Det är tyvärr livets gång att vi förlorar nära och kära, men det gör ont i alla fall....

Svar: Visst är det så
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

beklagar! <3 jag har inte heller någon av de äldre klar, har "bara" min mamma

Louise

Beklagar sorgen! :/

Jasmine

Vad ledsamt att din farmor lämnat oss.

Svar: Ja, firandet med vänner blev lyckat och tårtan var fantastisk - både till utseende och innehåll.

Kram

natalia

Skickar massa styrkekramar <3

Boel

Vila i frid <3

Denise

<3 <3

christian

Beklagar din sorg, alltid lika jobbigt att mista någon nära anhörig, inte minst för att man förstår att vår tur närmar sig.......
Önskar dig allt gott :)

Svar: Så är det, nu är mamma närmast... tur hon är en pigg 70 åring=)
LCHF Trollet

corneliaeriksson.blogg.se

Vad fint att du hann träffa henne under hennes sista dagar, även om du inte hann dit en sista gång. Vila i frid.

Svar: Känns bra att jag var där i veckan...
LCHF Trollet

Liene Svärd

Vad tråkigt :/

Miss Baby Peaches

Jag beklagar sorgen :(

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress