LCHF Trollet

V 23
Måndag
Igår jobbade jag hela dagen 
Tisdag 
Idag, Sveriges nationaldag, jobbar hela dagen och förväntar mej invasion!
Onsdag
Festvåning på kvällen, tvättstugan och sova länge... Lyxlunch på stan låter härligt
Torsdag
Jobba hela dagen
Fredag 
Ledig! Åker troligen till Nynäs och tittar till farmor 
Lördag och söndag 
Jobba heldagar igen
 
Mycket jobb även denna vecka men snart snart är det semester! 
 
 
Znogge

Jag hade hoppats på att locka med mig Husse på lokal men han nappade inte... Dagen borde liksom firas!

Svar: man kan fira hemma;)
LCHF Trollet

annelie

lät som en nice vecka

Netti Starby

Vad härligt att du har snart semester och ha en fin dag! :-D Kramis

Lillgarden

Låter som en fullspäckad vecka.
Får man fråga vad du jobbar med?

SV: Känns som att tiden springer iväg lite fortare när det är fint väder med!
Ha en fin nationaldag!

Svar: Servitris
LCHF Trollet

Amanda CL

Gissar på att ni kan få mycket gäster idag :)

sv: tack :D
Jag ska försöka fota snart tänkte jag, köpa lite färska blommor o så :)

Linda

Japp snart är semestern här!
Svar: Jamen eller hur, är supernöjd! Hihi hoppas invasionen kommer, eller inte ;)

Svar: Den kom och den var bra
LCHF Trollet

Amanda

Låter ändå som en härlig vecka! :)

Jessica

Jag vet inte, jag gillar bara inte tisdagar :)

Ama de casa

Mycket jobb där... Skönt att du har en semester att se fram emot :-)

Alice

Skönt att du snart har semester! ^^

Jennifer Queen

Härlig vecka :)

Pauline Hurtig

roligt att få se veckan :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter som en härlig vecka tycker jag :D

Heléna

Hoppas veckan blir riktigt bra! Jag längtar till min semester - har tagit v 25 så jag är ledig midsommar och sedan jobbar jag ett tag och ska sedan ha semester igen v 31-35. Lyxar till det med 6 veckor semester i år (börjar väl bli gammal... hahahahaaa...) Kram <3

Svar: Om det betyder mer semester känns det ok att bli gammal;)
LCHF Trollet

Kattis

Mycket jobb men även en del trevligheter ser det ut som du hinner med denna vecka!☺

Sanna Widman

Skönt att det snart är semester !:)

SVAR:
Tack, visst är det, speciellt i solen sen! :)

Svar: Ska blir så skönt!!
LCHF Trollet

Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Vilken mysig bild! Går rakt in i hjärtat!

Svar: Visst är den fin! Mamma och en av trubadurerna=)
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kul att läsa dina planer :)

Svar: Jobb jobb jobb;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress