LCHF Trollet

Styrelsemöte
Låter tjusigt tycker jag, hihi
I alla fall så träffades visföreningen igår för att sätta program för sommaren på Gröna stugan
4 av 6 klara vilket känns bra
Först ut är Pär Sörman den 28/6
Hände inte mycket igår annars.
Käkade sen lunch med Micke på Blå Dörren innan han gick till jobbet
En vilodag helt enkelt
Nu ska jag strax gå till jobbet,  solen strålar! 
Boel

Låter som en mysig dag :)

Kattis

Nog låter det lite tjusigt alltid!:) Skönt med en vilodag!

Annika

Hoppas att du får en fortsatt trevlig dag.

Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Låter som ett bra möte! Bild som förmedlar glädje! Det blir säkert en trevlig visafton!

Znogge

Det lät i alla fall som ett trevligt styrelsemöte för min erfarenhet är att alla inte är så roliga...

Svar: Säkert inte men våra är trevliga och brukar innehålla vin och mat=))
LCHF Trollet

Släpp taget. följ flödet

Haha ja fint låter det allt :D
Skönt med en lugn dag

gun

Var ligger Gröna stugan undrar en nyfiken smålänning:)? Låter trevligt med viskvällar. Härligt med semester
och en resa förstår jag. Jag får allt vänta ett par veckor till innan det är min tur att gå på ledighet.
gun

Svar: Gröna stugan ligger mycket fint vid Lötsjön i Sundbyberg.
LCHF Trollet

Tilda Barkselius

Härligt att sätta schemat för sommaren :)

Svar: Ja, det var skönt, bara sista söndagen kvar men det är ok
LCHF Trollet

Heléna

Hoppas du har haft en riktigt bra dag! Vi hade fint väder fram till lunch och sedan regnade det till och från fram till kvällen och efter det så har solen strålat igen - kanske det som kallas svensk sommar ;) Kram <3

Svar: Nej, Svensk sommar är fin och solig!! ;)
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad roligt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress