LCHF Trollet

...sen öppnade sej himlen
Igår skrev jag "vädret är fint så ska i alla fall ut en stund"... Sen öppnade sej himlen,  ha ha.
Blev kvar i soffan. 
Jobba kvällen fick fint.
Idag är det heldag  (11-23) och imorgon kväll.
Ledig söndag och måndag, lång tisdag sen åker vi till Costa Brava! 
LÄNGTAR!
Glöm inte leta fram alla gamla pengar, snart är som ogiltiga 
Pauline Hurtig

jag hissade massa gamla mynt igår

Therese Bjärstig

Så härligt med Costa Brava, önskar dig en fin helg och japp, ska rota runt å se vilka gamla slantar man har i byråer och handväskor... KRAM!

Jennifer Queen

Har växlat in alla mina :D

Louise

Aa just det tack för påminnelsen tror jag har en del gamla pengar kvar! :)

Netti Starby

Tack för påminnelsen och jag har så sjukt dålig koll på kontanter. Ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

Annika

Ha en trevlig arbetshelg, och en trevlig resa.

Znogge

Visst är det härligt att ha en resa att se fram emot! Här är nog alla gamla sedlar och mynt upphandlade :D

Amanda

Så himla typiskt att det händer när man precis har sagt att det är fint väder haha<3

Amanda CL

Bra att du påminde mig!

elin

Hoppas du får en toppen bra dag finis!<3

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så typiskt tycker ofta det är så där med vädret :).

Jag tror jag rensat allt nu när det kommer till pengar :)

Svar: Snyggt!
LCHF Trollet

Gabriella

Åh så roligt att ni snart åker!!

J

Skönt med sol!

christian

jahaaa....trodde det var fickpengen du tar med dig..... :)

Svar: He he... kanske nån liten till...
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

De är väl redan ogiltiga, tjugor, tusingar och femtiolapparna togs ju bort i oktober 2016. Det är hundralappar och femhundringarna och silvermynten som man ska jaga nu :)

Svar: Helt rätt!!
LCHF Trollet

Linda

Juste Svedala har ju nya pengar! Hade jag helt glömt bort :p

Veiken

Härligt med en Costa Bravaresa.
Vi har letat överallt efter "gamla" pengar, men man hittar säkert fler någonstans när det är för sent! :(

Svar: Ha ha, säkert
LCHF Trollet

annelie

åh är det dill chips? <3

Svar: ?
LCHF Trollet

Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Ha en jätteskön semester! Det är skönt att komma hemifrån ibland! Har just inga gamla pengar kvar, 6 kronor bara och de åker i parkeringsautomaten!

Svar: Jag har inte många heller, men har jobbat lite på att bli av med dom;)
LCHF Trollet

Heléna

Visst är det typiskt när himlen öppnar sig lagom när man ska göra något! Hoppas du har en bra ledig dag idag och att ni har lika fint väder som vi har här! Låter härligt med en resa :D Kram <3

Nina Bergquist

Så roligt med 70 års kalas! Så fint dukat..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress