LCHF Trollet

Riktig regnskur
Riktigt bra att göra på jobbet hela dagen igår, vid halv nio kom en störtskur. Alltid kul att se aktiviteten då😉
Kroppen är helt slut idag och jag börjar dagen med en Treo.. .
Fick ett glas vin med mamma i fredags efter att vi sagt adjö till farmor. Ganska mysigt. Fin söndag önskar jag Er
Linda

Du får vila upp dig nu då..
Svar: Nä skönt att bara vara, ja skall man verkligen göra ngt så får man ju planera såklart,hihi. Ja skall bli skönt med semester om ett par veckor!

Znogge

Det samma! Här skulle en treo också sitta fint ;-)

Kattis

Haha ja alltid kul att se vilken fart det bli på folk när regnet kommer! Hoppas treon hjäper och att du får en härlig söndag!

Netti Starby

Åh vad mysigt! <3 Kramis

Amanda

Lät som en bra dag fast det regnade :)

Pauline Hurtig

kan tänka mig att det ändras efter väder

Carro

regnskurar = typiskt Sverige ;)

Svar: Ha ha, ja... dom är ju ganska bra för grönskan;)
LCHF Trollet

Jennifer Queen

Vad mysigt :) Ha en bra kväll :)

Linda

Svar: Så lite så. Japp det har jag smakar helt ok ;)

Annika

Jag beklagar sorgen.

Ama de casa

En stunds eftertanke och minnen med närstående är aldrig fel...

Ha en toppenkväll! :-)

Svar: Nä, det var en fin stund=)
LCHF Trollet

Heléna

Så fint att ni tog ett glas vin tillsammans du och din mamma efter att din farmor hade somnat in <3 Hoppas treon hjälpte och att du mår bättre nu! Tack och detsamma önskar jag dig! Kram <3

Svar: Mammor är typiskt bra att ha;)
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag började också dagen med en treo, suck.

Svar: Inte bra...
LCHF Trollet

gun

Så tråkigt med din farmor. Det är alltid lika jobbigt att missta en anhörig.
Hoppas du mår bättre nu. Äntligen kom regnet nu som vi har väntat på..
gun

Svar: Alltid jobbigt, samtidigt är jag glad att det fick gå fort när hon blev dålig...
LCHF Trollet

Sarah

Mysigt o dricka lite vin :)

Ida Lindborg ♡

Men mysigt ändå!

J

Hoppas du mår bättre imr!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress