LCHF Trollet

New In!
Köpte ju 2 klänningar för nån vecka sen, här kommer dom
Idag hittade jag en vanlig enkel t-shirt på rea😉
 
 
 
Nina Bergquist

Jag älskar när rean sätter fart. Man kan f ynda en hel del snyggt =)

Heléna

Roligt med lite nytt! Jättefint alltihop :D Kramar <3

Svar: Tack snälla!
LCHF Trollet

Annika

Jag gillar den mittersta. Snyggt mönster men de är fina allihop. Hoppas att du får en trevlig dag.

Svar: Tack och tack detsamma!
LCHF Trollet

annelie

älskade den svart o vita :D jätte fin

Svar: Ja, den är fin, den andra är mysig;)
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

snygga!

Svar: Tackar!
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Roligt med lite nytt :)

Svar: Verkligen, behövligt oxå då jag tror att en av mina sommarlådor står underst i förrådet;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress