LCHF Trollet

Lazy morning
Så skönt så
Jobbar bara kväll 
Ska se om det finns en ledig maskin i tvättstugan 
Luncha på stan, kanske shoppa lite?
Vädret är bra så ska i alla fall ut lite 
Lång imorgon, kväll på lördag och sen är denna veckan slut😁
 
Blondina

Var ett tag sen :) hur är det?!

Svar: Verkligen, bara bra tack, du??
LCHF Trollet

Johan

Det är skönt med sådana morgnar, då njuter man lite extra ;)

SV: Jag tycker det verkar ashäftigt! Är bra sugen på att köpa en kan jag lova ;)

Liene Svärd

sv: Jo men gör det absolut :)

Liene Svärd

sv: Ja, familj är värdefullt :) vi var både jag, mamma, syster och bror. Nej, dricker inte men mina syskon gick till pub med syrrans kille för att ta några öl. Jag har inget emot pub, var bara för trött för att följa med. Är bara emot fylleri och tycker det finns mycket annat som kan ge en glädje förutom alkohol.

Svar: Ha ha, nä, fylleri är inte vackert
LCHF Trollet

Amanda CL

Blev det shopping och tvätt? :)

sv: Jag köpte ett par Puma tillslut :)

Jennifer Queen

Bra text!

Znogge

Hoppas det fanns någon maskin ledig! Är inte alltid så lätt har jag förstått...

Svar: Nä, men idag fanns det! Ha ha
LCHF Trollet

Anonym

Skönt att ta det lugnt ibland. Det har vi också gjort idag, eftersom vi stannade två nätter här i Tarragona. Lyxigt! :-)

Heléna

Hoppas att du fyllde dagen med något riktigt trevligt innan det var dags för att jobba :D Trevlig kväll! Kram <3

Svar: Just nu är det trevligaste att vila;)
LCHF Trollet

Miss Baby Peaches

Vilket härligt citat, haha!

Svar: Älskar det!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress