LCHF Trollet

Anita Strandell
Nya vinglas,  bara helt vanliga billiga till Terrassen - nöjd!
Nya bestick till Terrassen,  helt ok
Mat och mode är en speciell tillställning med mat vin och modevisning, jättekul har vi när vi är där.
Hittade 2 nya klänningar! 
Nu ska jag gå till jobbet😉
Mamma och Gittan
Barbro och jag
Moster
Bra buffé,  vi var på Gustavsberg VI I som ligger vid Strand Hotell
Ama de casa

Trevligt! :-)

Kul med nya glas! Jag är lite av en glasfetischist :-D

Svar: Ska köpa fina så småningom till lägenheten. Dom här är till terrassen;)
LCHF Trollet

znogge

En bra buffé är inte att förakta!

Netti Starby

Vad kul med lite nytt! :-D Kramis

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter jättetrevligt. Mat och mode är grejer jag är intresserad av ;)

Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Vilken tur du har, hitta två klänningar på en modevisning! Jag hittar ALDRIG några kläder! Buffématen ser god ut, det fanns visst lite av varje!
Ha det bra!

Svar: men ja, tur tur tur, älskar dom oxå!!
LCHF Trollet

Jennifer Queen

Ni ser ut att ha det bra :)

JoJo

så fina bestick :)

corneliaeriksson.blogg.se

Vilken rolig grej det ser ut som! Tyckte besticken var väldigt fina :)

Svar: Dom är fina och billiga!! Fyndiq...
LCHF Trollet

Frida

nice :) jag satt faktiskt och kollade på vinglas tidigare idag.
Jag ska hälsa på familjen i Stockholm och sedan åka på rockfestival :)

Svar: nice!! om man bara vill ha enkla vanliga vinglas är åhlens bistroglas helt ok. 6st för 99sek
LCHF Trollet

Kattis

Vilken trevlig tillställning det verkar ha varit, kul att du hittade några klänningar!:)

annelie

du får gärna visa klänningarna nån gång ;)

Svar: Kommer!
LCHF Trollet

Heléna

Så härligt ni ser ut att ha det :D Trevlig helg! Kram <3

Svar: Glömde säga att jag gillar ny designen på bloggen;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress