LCHF Trollet

Sista hundveckan
Sen är det lite sommar för Högberg med mer "lagom" jobb 
Längtar
Vi börjar med jobb, en heldag idag, solen strålar och graderna ska bli många 
Har några bilder "över" från semestern. Liten tuffing på båttur får bli först ut.
 
Tog en liten öl efter jobbet igår. Inte supersmart när man är trött men ganska mysigt.
En kompis syrra jobbade sista dagen på Akkurat...
Gott vin på underbar kött restaurang sista kvällen 
 
Imorgon kommer städerskan och jag jobbar bara kväll,  hoppas på sol så jag  får lite energi! 
Behöver göra ett ordentligt röj här henne så hon kommer in men är tacksam att nästan all tvätt är klar...
Hoppas du får en fin söndag! 
 
Znogge

Det samma!

annelie

hoppas du får de nice på jobbet :D

corneliaeriksson.blogg.se

Det låter skönt att ha en lugnare period framför sig, för mig är det tvärt om. Snart kör min monsterjobbsommar igång. Buhu! Haha! Hoppas det kommer regna varje jobbdag och vara sol varje ledig.

Svar: Håller tumme att du får det så!
LCHF Trollet

Asylmamma

Åh vilken söt liten tuffing ❤️

Pauline Hurtig

åh vad söt med lilla My dress!

Svar: Urgullig!
LCHF Trollet

Carro

nu blev jag hungrig hehe :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress