LCHF Trollet

Bjuråkerstämman
På plats med husvagnen i Bjuråker efter lite slit och svordomar 
lite lutande efter några försök står vi någorlunda rakt
 
Kom med tåget till Hudiksvall igår,  mamma hämtade. 
Regnade lite på vägen upp och när jag kom fram
 
En stund i stugan och sen åkte vi iväg med husvagnen.
Solen tittade fram flera gånger mellan skurarna
 
Förtältet på plats, ett glas vin och sen sov vi gott!
 
Nu har jag varit i stugan och duschat. På väg på auktion nu, älskar!
 
Kattis

Så härligt det ser ut verkligen!:)
sv: Bra är det inte i Grekland utan de kämpar fortfarande, däremot är det ett stabilare läge nu iom att flyktingströmmen är mindre än tidigare och turismen har återhämtat sig lite. Men det är ont om jobb, väldigt dåliga löner som man vill sänka ytterligare och även pensionen vill man sänka igen. Men här upp i Norden tror man nog lätt att det är bättre för det skrivs inte så mycket om det längre i media.

Svar: Det var lite så jag tänkte... men det går åt rätt håll??
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

Åååh så härligt allt verkar :D Auktion har jag nog aldrig varit på :)

Svar: Riktigt roligt om det inte regnar då det var utomhus=)
LCHF Trollet

Days by Johanna

Låter som ni har det bra

Ja vi har en duktig liten hjälpreda här hemma

Netti Starby

Åh vad mysigt och skönt att det blev tillslut någorlunda rakt! :-D Kramis

elin

Skönt att äntligen vara på plats!

Petra

Så mysigt ,kram💛

Carro

Men så mysigt! :)

Amanda

Så härliga bilder :)

Johanna Utterberg

Åh vad mysigt med husvagn! :) Och kul med auktion!

Natalia

Så härligt :D

Linda

Åh så mysigt, ha det så trevligt!
Svar: Jamen verkligen!

Ida Lindborg ♡

men mysigt :)

blondina

Härliga bilder ju :)

sv; en av de godaste ja druckit :)

Svar: Härlig helg!
LCHF Trollet

Kattis

Hittade du något skoj på auktionen?:D

Svar: Nä, det hällregnade så köplusten var inte så stark men vi ordande det dagen efter med loppis... haha
LCHF Trollet

annelie

hoppas du hittade något på auktionen ;)

Svar: Nä, men på loppis dagen efter;)
LCHF Trollet

anneli

Vad underbart! Jag älskar att sova i husvagn, det är så mysigt.
Jag brukar göra det med mina svärföräldrar och min karl i deras husvagn.

Svar: Ja, jättemysigt!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress