LCHF Trollet

Surkålsslaw
Coleslaw i all ära men testa med surkål!
Bara skölj av surkålen lite och blanda med majonäs, dijon,  salt och peppar 
här med fläskfilé medaljonger 
MartinaOlsson

sv; tack :) haha ja, det är ju ett riktigt stort plus faktiskt!

marianne cargus

Det måste jag prova, syrar du kålen själv?

Svar: Det har jag inte testat ännu
LCHF Trollet

Netti Starby

Det ser verkligen gott ut! :-D Kramis

Amanda Jona [SPONTAN]

Låter supergott! :)

Linda

Åh gott! Nu väntar jag på din nya bloggdesign ju;) Hoppas du gillade min nya;)
Svar: Oh ja det finns det, skall bli kul!

annelie

inget som faller mig i smaken ;/

Svar: Har du provat?
LCHF Trollet

Eva`s blogg

Det där har jag inte ätit förr kanske dax att prova :)

Svar: Tycker jag
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

jag älskar vanlig coleslaw, men kanske ska man testa med surkål nästa gång då :)

Svar: Värt att prova!
LCHF Trollet

Zyllah

Låter gått. <3

Malin

De såg gott ut 😋

Boel

Gott!

Amanda CL

tror inte jag har ätit surkål någon gång

Svar: Det är gott!
LCHF Trollet

A M

Mums, det är så gott med surkål! Tack för receptet!
sv: Tack! Jag tror nog att det har lagt sig nu :D

Lillgarden

Spännande! Kanske man skulle våga testa en dag!

Sv:
Ja det var sonen som kom på det. Dom har ju ngt liknande i skolan, perfekt att ha koll på vad som händer och sker. Om nu mamma är duktig och fyller i rätt vill säga!

ha en fin dag!

Christian

Aha...en till grej jag ska testa, gillar enkla recept....:)

Svar: Jag med som kanske märks😆
LCHF Trollet

Heléna

Det låter spännande :D Kram <3

Svar: Prova😉
LCHF Trollet

Amanda Forsman

Åh vad gott :D

Carro

gott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress