LCHF Trollet

Solig dag på Djurgården
Innebär alltid mycket folk
Fart under skorna är det som gäller då
Barnvagnsrace på dan
Alla tre måltider var riktigt bra, kyckling med bbqmajonäs som start, nyrnbergerkorv till lunch och rådjurgryta som nattamat
Inte hemma förrän 12
Snart är det dags igen men solen verkar inte orka idag...
Inte alla Göteborgare tycker illa om Stockholm, ett fönster jag gick förbi i Göteborg
LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

barnvagnsrace lät intressant ,haha.

svar: Tack för ditt stöd. Det betyder otroligt mycket. 💞

Svar: Kul att höra!
LCHF Trollet

annelie

vi hade soligt igår men idag mulet

Denise

Haha här hemma får man också trängas på promenaderna kring ån så fort det är soligt. Då är ALLA ute verkar det som.. ;P

wiolettan

Kyckling och rådjur, gillar båda.
Nej,. helt rätt, solen håller sig bakom molnen idag, eller som dom säger, molnen döljer solen.
Hoppas att du får en finfin dag ändå.
Trevlig helg och kram till dig.

Svar: Hur än vinden viner bakom molnen solen skiner;)
LCHF Trollet

Boel

Låter som en mysig dag :)

Biggeros

Det tycks inte ogilla Stockholm dessa göteborgare:)
Det lät som en god meny. Speciellt rådjursgryta:) kram

Sanna Widman

Härligt när solen tittar fram! :)

Zyllah

Det är verkligen mycket folk överlag inne i stan. Fruktansvärt vissa dagar. <3

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Ett par kanske? :D
Barnvagnsrace vad var det för spännande?

Svar: Äh, ett uttryck när vi har mååånga barnvagnar bara=)
LCHF Trollet

Gabriella

Åh så underbart med sol, här har det regnat idag...

Tilda Barkselius

Förstår att det är mycket folk när det är fint väder :)

Heléna

Nej, det blev inte mycket till solsken idag, men vackert frostlandskap hela vägen upp till Stockholm :D Kram <3

Netti Starby

Vad mysigt :-D Kramis

Days by Johanna

Ja lördagen var verkligen solig, igår mest moln och mycket dimma

Marianne

Det är nog mest image det där att göteborgare inte gillar stockholmare och vice versa ;)
När jag flyttade ner hit var det bland det roligaste jag visste att dryga mej med min dialekt mot vissa som blev provocerade medan andra skrattande hörde på...Ja jag är barnslig :)

Svar: hehe, det är skönt att vara barnslig!
LCHF Trollet

MartinaOlsson

sv; ja men det är klart att man ska göra det! jag skulle aldrig rekommendera någonting som jag inte kan stå bakom :)

Josefine Johannessen

Jaa jämt proppat när det är fint väder!

Linda

Haha det är ju uppenbarligen ömsesidigt från Stockholmarna att inte tycka om Göteborgare*S*
Svar: Ja det gör ju dessvärre det =( Men tror dock att serien kommer bli grymt bra!

Svar: Ha ha, sant!
LCHF Trollet

Annika

Ha, ha, det var ju en vacker tavla. Hoppas att du får en trevlig dag.

Johan

Nej, här var det inte heller så fint väder i söndags, men i lördags och igår var det fint. Igår var det nästan lite vår i luften, solen värmde på ganska bra där ett tag :)

SV: Ja det var en väldit rolig dag får jag säga, särskilt att vara med i radio :)
Har du lyssnat på intervjun? Om inte så tycker jag att du ska göra det :)

Hoppas allt är bra med dig i övrigt! :)

Svar: *skämskudde* nej det har jag inte...
LCHF Trollet

Jessica

Haha, visst är den bra!

annelie

de gick inte o kommentera ditt inlägg om champange men jag gillar inte bubblor..men hoppas du får en fin dag

Svar: Vet inte varför det blir så ibland, störigt!!
LCHF Trollet

Znogge

Inga måltider att klaga på där inte ;-) Här blev lunchen klen idag vilket hör till ovanligheterna...

Linnea

Hihi, ja cappuccino är sååå gott, bland det bästa <3

Pauline Hurtig

så härligt med sol!

Henrik Olsson

Det gick inte att kommentera ditt sista inlägg av någon anledning, men jag hade gärna testat på sabrering!

Känns precis lagom galet :P

Svar: Vet inte varför men att det blir så ibland, störigt!!Sabrera var kul!
LCHF Trollet

Kattis

Kan tänka mig att det blir full rulle när solen är framme!:)

N

Hoppas du får en bra dag!

Yvonne

Kolla på blocket och ha en som är proffs att hjälpa dig!
:-)

Johanna Utterberg

Härligt med en solig dag! :)

Natalia

Så fint att ha tavla påde med "Göteborg" och "Stockholm" :)


Har en tävling på bloggen där du kan vinna en box med massa te, var gärna med.
Ber om ursäkt om du inte gillar att jag tipsar om tävling.

Kram fina du <3​

cassandra gigel

sv; men alltid skönt att komma bort från vardagen ju :D

Sara Ekman

skönt med sol :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress