LCHF Trollet

Så lättlurad
Ha ha, läste på en lchfblogg om pasta utan kolhydrater
Jag brukar vara skeptisk men inte denna gång
Beställde och provade men nej... 
Skrattar högt åt mej själv
Noll kolhydrater Noll kalorier Noll gluten
Vad är det då??
Ja, ja, ibland ska man bli lurad
 
Onsdag kväll i servisen gick bra och torsdagkväll i garderoben likaså
Tyckte lite synd om Micke när det var halv snöstorm på premiärträningen för AIK men vi hittade Termobyxorna och massa varma kläder så det gick bra.
Igår hade jag tvättstugan och idag åker jag till Nynäs 
 
Imorgon jobbar jag heldag och söndag är ledigt, nice vecka, nästa blir värre då jag inte har ett enda jobbpass...
Önskar Er en fin helg!
znogge

Ibland tror jag det bästa vore en balanserad kost men så enkelt är det inte heller. Hoppas det dyker upp lite fler jobbpass då, om du nu inte vill vara ledig...

Svar: Ja, och det är ju det jag äter, men du vet ibland... haha
LCHF Trollet

Kattis

Hmm hur gör man pasta utan kolisar eller kalorier? Vad är det gjort på?☺
Hoppas det dyker upp något jobbpass till nästa vecka!

Svar: Ha ha, det gör man inte och det vet jag egentligen;)
LCHF Trollet

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Finns nog ingen pasta utan kolisar 🙈.
Jag gör hellre egen "pasta" av zucchini :)

Svar: Ha ha, det vet ju jag egentligen...
LCHF Trollet

Veiken

Hehehe, jag ska aldrig mer skylla på julmaten! ...

Svar: Jodå, redan om ett år är min gissning;)
LCHF Trollet

annelie

önskar dig oxå en fin helg :D

Netti Starby

Ja ibland kan man verkligen bli lurad :-D Kramis

Svar: Ibland tror jag att man (jag) vill bli lurad... hehe
LCHF Trollet

Denise

Hoppas du får en trevlig helg! :)

Hanna

hehe ja det måste man göra 🙈

Sanna Widman

SVAR:
Jo bra gick det faktiskt! :) så rätt hade du allt

Svar: Nice!
LCHF Trollet

Carolina Thoor

Vilken härlig bild med clownfisken. Dem fiskarna är så otroligt fina och maffiga, men så äckligt och läskigt namn haha! Men härligt med en heldag på arbetet imorgon och en ledig söndag :) hoppas att du får en toppen helg!

Sv; jaså. Men det är enkelt och smidigt och jag blir alltid nöjd. Så tycker absolut att du ska lägga ned en extra hundring på att göra en egen designad almanacka till år 2018. Om inte till år 2017 :D tack ska du ha!

Ja, helt underbart då man kommer in som helt ny, tror att man ska få ett skit schema, få alla pass som ingen vill ha (då vi har önskeschema), men istället får ett jäkla bra schema. Knappt kvällar, nästan endast dagpass både helger och vardagar och ofta ledig under helgerna. Skönt!

Svar: Grymt med bra schema!
LCHF Trollet

Zyllah

Är ni också AIK:are? Min familj är tokiga gällande det laget. <3

Svar: Inte vi men Micke... missar inte en fotbollsmatch=))
LCHF Trollet

marianne cargus

Men vad var det för pasta??? Jag gillar kikärtspasta och bönpasta...men har ingen koll på om det passar in i LCHF?!

Svar: Pure pasta heter den, har dock ingen likhet med vanlig pasta, brukar inte sakna men det går i vågor;) Får kolla bönpastan...
LCHF Trollet

Liene Svärd

sv: Ja asså älskar hennes röst!

Hahaha den där första bilden, jag skrattar. Dagens roligaste.

Linda

Hahah så kul!

Annika

Jag önskar dig en riktigt fin helg också.

jessy

Fina fiskar!

snie.blogg.se

vad var de för pasta??

Svar: Pure pasta heter den, men har ingen likhet med pasta;)
LCHF Trollet

Linda

Haha nä man skyller typ alltid på julmaten*S*
Svar: Hehe kanske inte din typ av serier då,hihi.

Svar: Nåt ska man ju skylla på, hihi
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Haha så roligt citat :)

Heléna

Hm... spännande innehåll i pastan ;) Härlig "Hitta Nemo"-bild :D Hoppas du har haft en fin helg Jessica :D Kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress