LCHF Trollet

Lasagne a´la lchf
Från kostdoktorn dök det gamla goda receptet på lchflasagne upp, har gjort det för länge sen och det var gott så nu står en i ugnen!
köttfärsbiff med fetaost och blomkålsris fixade Micke igår morse. Idag fick jag omelette med fetaost... Gott!!
 
Blev inget nynäs idag, Angelica var sjuk och jag hade ingen lust;)
Liten promenad i solen med kaffestopp och lite handlande av tråkvaror som tandkräm, sköljmedel och schampo.
Ett rådjur utanför svärmor och svärfar 
 
Hade mys med svärmor och svärfar igår.
Fikade, tittade på bilder från Hawaii, åt på lilla hörnan och fikade igen
svärmor och svärfar på lilla hörnan 
 
Har fått jobb fredag och söndag, mycket bra!!
Lördag är det afternoon tea (med champagne) så då kan jag inte jobba... haha...
Önskar Er en fin helg!
Kycklingsallad på lilla hörnan 
Linda

Göttit!
Svar:Ja man blir mer påverkad än vad man tror av vädret.Känner verkligen att jag behöver ha värme & sol nu. Inga direkta resor inplanerade än, men det kommer nog;)

Netti Starby

Så himla gott det ser ut! :-D Kramis

Carolina Thoor

Spännande det lät! :D

Sv; ja, verkligen. Mitt jobb blir man sällan trött på eftersom att man inte kan tillåta sig att bli trött. Men jovisst är man trött i efterhand förstås haha ^^,

ajlimullersandvik.blogg.se

Åh vad mysigt med afternoon tea, särskilt med champagne :D :D

Svar: Allt blir särskillt med champagne!
LCHF Trollet

Malin

Så god mat! Bra mat behöver inte vara tråkig ^^

jessy

Men va gott med kycklingsallad, va sugen jag blev!

Heléna

Så mycket gott! Önskar dig en fin helg också :D Kram <3

MartinaOlsson

Hej! Jag vill bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling i samarbete med Viphuset, som är en hemsida där du främst hittar heminredning, men även en del smycken och kläder. Det du kan vinna i tävlingen är en valfri vara ur deras sortiment till ett värde av max 600kr! :) Om du är intresserad kan du klicka på länken nedan för att vara med och tävla!
https://martinaolsson.myshowroom.se/64984/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-viphuset/

Ma

Kul med besök av rådjur. De brukar besöka mig när jag är vid Mitt Sommartillhåll.

annelie

häftigt å se rådjur

Kattis

Härligt med jobb men afternoon tea lät minst lika trevligt!☺

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så mysigt med afternoon tea imorgon :)

Annika

Det såg mycket gott ut. Tack för kommentaren. Jag ska bara ta det lugnt i helgen och vila upp mig. Trevlig helg.

Linda

Såg gott ut!

znogge

Lasagne är vansinnigt gott så det gillas att det finns i en LCHF-variant. Grattis till jobbdagarna :D

Ami

Önskar dig också en fin helg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress