LCHF Trollet

Kräklan mår bra
Vi skyller på det ekologiska vinet... haha... nåt ska man ju skylla på!!
Hade en tung förmiddag igår men piggade på mej lite och promenerade ner till Olskroken
Handlade middag på ICA, mumsig entrecote med sallad och såser
Fixade äggröra med philadelfiaost och kyckling 
När Mia kom hem från jobbet tog vi ett glas vin, lagade mat och babblade, blev tidigare läggtid;)
 
Sov ganska länge idag oxå, har badat och druckit kaffe
Snart ska jag gå ner till kyrkogården och tända ett ljus för Doris (Mias mamma) och sen promenera ner till stan... 
Blir nog utemiddag ikväll
Jag älskar att bara vara i Göteborg... 
Lite frukost först kanske, vi får se
Önskar Er en fin Torsdag!
Heléna

Skönt att du mår bättre! Jag älskar också Göteborg - så himla mysig stad :D Kram <3

annelie

tur att du känner dig piggare

Violen%252520p%2525E5%252520Brandholmen

Det vinet dricker vi också ibland!
Ha en fin torsdag du också!

Svar: Riktigt gott vin!
LCHF Trollet

Veiken

Roligt att du gillar "min" stad.

Svar: Jag älskar din stad!!
LCHF Trollet

Julia Svensson

Åh vad gott!!

Lillgarden

Åh vad gott med lite vin!

Sv: Tack!
Hoppas du haft en fin dag!

Zyllah

Låter ganska mysigt. Hoppas du också hade en underbar torsdag. <3

Ma

Det låter ju bra att dagen slutade bättre än den började. Hoppas ekovinet smakade bra.

Boel

Låter som härliga dagar :)

Gabriella

Skönt att sova ut idag!!

marianne cargus

Men usch för att må dåligt när man är borta....skönt det var kortvarigt...

Ida Lindborg ♡

skönt och sova länge :)

Erika

Lät som en smarrig äggröra :)

Amanda

Men vad härligt det låter!

Ida

Hoppas du får en fin fredag :)

Nu har du chansen att bli veckans blogg, kika in på bloggen för att läsa mer :)
Hoppas du får en fin fredag :)

Kattis

Låter verkligen som om du trivs i Gbg, härligt!☺

Svar: Det gör jag verkligen, har bott många år där och har bästa bästa Mia där...
LCHF Trollet

Henrik Olsson

Ja, skyll på det ekologiska vinet! :P

Svar: Ha ha, gjorde ju det!
LCHF Trollet

annelie

kunde inte kommentera i köttfärs inlägget men tänkte bara säga att jag inte gillar köttfärs ddet är inte gott med köttkuorna dom sätter sig överallt i munnen ..ha en fin helg kram

Linda

Åh ekologisk vin som är både bra o gott :/
Svar: Haha jisses, då kan jag verkligen rekommendera denna appen! Så smidigt ifall du t.ex glömt ngt!

A M

Men åh vad mys, jag skulle behöva ett långt och skönt bad jag med!
sv: Tack!! :D

Julia Svensson

Åh vad gott!

Pauline Hurtig

skönt att du mår bra nu!

Sara Ekman

gott :)

cassandra gigel

sv; det är den nya disneyfilmen som visades lite på julafton, riktigt bra var den!

Natalia

Så gott :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress