LCHF Trollet

2016 Juli och augusti
Juli
Pride festival i Stockholm
Spelmansstämma i Hälsingland
Isabella jobbar men vi hinner mysa lite oxå
Nåttarö ett par vändor
Sandra och Alexander hälsar på
Lite mys i stan och lite mys i Nynäs
Sa upp mig från Järnet
 Pride Schlager och Kärlek
Fina pojkar
Mina fina duktiga småtjejer!
Nåttarö
Selfie med Sandra 
Härifrån sa jag upp mej 
Mys i stan
16 år och bartender😉
 
Tar en bild till på Isabella som var ovärderlig hela sommaren!
 
Augusti
Nynäskalaset sista helgen på Järnet
Grill mys på terrassen 
Massa god mat
Tillbaka på Ulla
Jobbar lite nya ställen
Möja 
Nåttarö med personalen 
Kräftskiva
 
Terrassen med grill och mys
Underbar tonfisk på bryggan
Mera terrass 
Kärt återseende 
Hälsade på Eva B på Möja
Jobbade extra på Stammen 
Årlig picknick  med Janne och Martin 
Nåttarö
Kräftskiva hos Weckström 
Mums!
Nynäskalaset, sista helgen.
Jag, Mia, Sandra, Isabella och Alexander. 
Vilket gäng! Rekord fredag och lördag!
Kunde inte önskat ett bättre avslut.
Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul med en tillbakablick :)

NICOLE

Härlig att läsa om :)

Netti Starby

Kul med tillbakablickar och jag vill också gå på Pride! :-D Kramis

Svar: Det är bara att gå=))
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad roligt med tillbaka blick!

annelie

gillar inte kräftor :/

Petra

sv okej

znogge

Mycket trevligheter men också mycket jobb. Tycker jag känner igen platsen där ni hade den årliga picknicken...

Svar: På Östermalm vid styrmansgatan
LCHF Trollet

Marianne

Två fina sommarmånader....

Moa

vad mycket härligheter du hann med dessa månader ;)
Fortsätt gärna att följa mig i min nya bloggportal. välkommen dit. http://nouw.com/moamedalicia

Johan

Nu har jag inte riktit hängt med i dina senaste inlägg här, men juli och augusti låter onekligen som väldigt bra och minnesvärda sommarmånader :)

SV: Det var det verkligen! Det hände mycket förra året, både bra och mindre bra saker, men mest bra faktiskt, och nu kan du läsa om andra halvan av året också :)

Hoppas ditt 2017 har börjat bra, Jessica! :)

Svar: Det tycker jag att det har. Åker till Göteborg nästa vecka och Dublin i februari;)
LCHF Trollet

Gabriella

Såå fina bilder!!

Gabriella

Åh såå fina bilder!!

Erika

Kul att se :)

Days by Johanna

Låter som två härliga månader.

Linnea

Åh, sååå härliga bilder :)

Carolina Thoor

En massa härliga bilder :D

Sv; ja, det var det verkligen. Nej, tyvärr återfanns inte vanten och jag förväntar mig inte det heller, tyvärr. Det hade inte suttit helt fel att få tillbaka den, men inget jag tyvärr kan göra :/ men pappa är gullig och lånar mig hans så länge!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Verkligen mysig månad ser det ut som :D.

Heléna

Ännu fler härliga bilder och återblickar :D Kram <3

Linda

Härliga bilder :-)

Nett

Den där tonfisken såg god ut :)

Svar: Det var den... smälte i munnen...
LCHF Trollet

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Låter som en bra sommar! Massa härliga bilder! 😃👍

Ville bara kika in och berätta att jag har igång en Veckans Blogg-tävling nu om du är intresserad. Enkla regler som vanligt.

http://nouw.com/lilbabustyle/veckans-blogg-1-28458781

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för detta tips.

Martina

Vilka roliga månader!

ullie

oj va många fina bilder du bjuder på
åh gud som ja längtar efter sommaren äta ute o mysa o värme suck .. idag snöade det igen

kramar o fin söndag

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Verkar som en bra period :)

Svar: Sommar!!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress