LCHF Trollet

Sugen på en smörgås
Smälta smör
Blanda mjöler och fröer 
Häpp! Ett bröd!
Blev riktigt bra 
Bregott och ost på sen är det bara att mumsa 😀
Recept här:
http://lchftrollet.blogg.se/2012/may/formfranska-a-la-lchf.html
wiolettan

Så fort det gick och så gott det ser ut, plus nyttigt.
Jag älskar grovt bröd med ost på.
Kram!

Violen%2520p%25E5%2520Brandholmen

Den mackan gjorde du från grunder! Ser jättegod ut!

Svar: Japp från grunden kan man säga...
LCHF Trollet

Ama de casa

Bregott är det smör vi väljer här också. Finns - tack och lov - att köpa tvärs över gatan :-)

Smörgåsen såg god ut :-)

Svar: Bregott är oslagbart men riktigt smör funkar oxå!
LCHF Trollet

Znogge

Mmm... så gott! Om det är något jag saknar så är det bröd. Bara känslan av att sätta tänderna i en nybakad ostfralla... Suck.

Svar: Det är därför jag bakar någon gång om året... hihi
LCHF Trollet

Maria

Ser ut som ett gott bröd
Maria

annelie

låter gott :D

Heléna

*MUMS* - ser supergott ut :D Kram <3

Carro

Åh så gott!!!

sandra*

Mums :D det ser jätte gott ut <3

Linda

Åh så gott!
Svar: Ja spännande vet jag inte men nöjd blir jag.

Elin

Åh bröd! Älskar bröd!!!! Tycker du det är roligast att baka eller laga mat?

Som det ser ut nu får jag både vänta på att ens få träffa henne, och sedan ens få regelbunden kontakt (som fungerar för/på mig alltså), om det inte blir någon DBT. DBT-behandlingen dom lovat mig i tre månader att jag skulle komma in i senast i mars har visat sig inte ens startats eller har ett startdatum, dvs ligger ett antal månader bort. Om jag nu ens blir antagen..
Sen är väl resten av livet också en enda röra, men jag försöker orka kämpa.

Svar: Laga mat är roligast!Håller tumme att du kommer in!
LCHF Trollet

Veiken

Nybakt ljummet med stark ost. Det kan inte bli bättre! :)

Kattis

Mums vad gott, blev riktigt sugen på en ostmacka nu!☺

Cissi

Men vad gott det lät

Miss Baby Peaches

Ser jättegott ut!

Eva Trillian

Tack för receptlänken - det ser gott ut och låter enkelt at göra - en oslagbar kombo :)

Ida

Mums va gott :)

Therese

Så gott det såg ut :)

Svar: Igår fixade jag en massa här hemma :) Idag ska jag åka iväg och handla lite samt storstäda :) Imorgon kommer Casper hem samt jag ska på bio :) Hur ser din helg ut? :)

Natalia

Ser riktigt gott ut :D

My

Åh vad gott det såg ut :D

Johanna Utterberg

Åh vad smarrigt med hembakat bröd! :)

Alice

Åh, vad gott! ^^ Sv: Ja, det är planen, hihi, ska se till att filma om jag kan fixa någon som gör det! :)

deninrekampen

Sv: Tack! Ja man får kämpa på, men ibland är det skönt att bara känna att nej jag orkar inte och sova istället, bara det inte blir till en vana, för det hjälper ju inte att sova bort dagarna helt heller tyvärr!

Hoppas allt är bra med dig! Kul du hittade till min blogg via hennes! :)

ullie

mmm så himla gott med nygjort bröd då kan man äta massor =) måse nog göra det snart kram o fin söndag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress