LCHF Trollet

Ledig lördag kan bli trevligt
Tog en promenad till jobbet igår, sällskap en bit av Micke och av Pokemon go resten... hehe
Idag jobbar jag gardeob på dagen och i servisen på kvällen men imorgon är jag ledig!!
Hoppas att fina Helene har tid med mej en stund men om inte tror jag att jag åker ner till Nynäs...
Micke jobbar
Söndag är jobb hela dagen så det blir inte så sent på lördag vad som än hittas på...
Snart är det dags för Dublin och lite poker. Tror vi är 43 svenskar som åker med TogganPokerTravel,
ska bli så kul!!
Onsdag 15:e feb är det dags och vi stannar till måndag... minisemester...
Innan resan ska vi flytta säng från shurgard till mammas lägenhet... mindre kul uppgift, men härligt när det är gjort...
Hoppas ni får en fin helg!
 
sandra*

Så härligt med en mini semester vart bär det av? :)
Och som svar på din fråga så är det för barn upp till 5-6 år ungefär :)
kram och hoppas du får en bra dag

Nett

För mig blir det jobb hela helgen lång, men det skall gå det med :)

Lillgarden

Inte bara jag som spelar pokemon go då alltså, haha!

SV: När du skriver det så känns det nästan bra att han tar ut ilskan på mig, betyder att han litar på mig och älskar mig! Tack!

Hoppas du har en fin fredag!

Svar: så tror jag...
LCHF Trollet

My

Vad roligt :D

Carro

hittade du några roliga pokemon? ;)

Annika

Önskar dig en trevlig helg.

Carro

Kul med Dublin :)

Linda

Härligt med lite eldighet!
Svar:Ah men gud, grymt tack! Tycker med det var absurt att dom inte får kalla det vin,hehe.

annelie

skönt me ledigt :D

Days by Johanna

Härligt och ha en resa och se fram emot :)

znogge

Dublin är aldrig fel!

Boel

Trevlig helg!

Sara Ekman

skönt med ledig lördag :)

Zyllah

Nejmen vad underbart. Spelar du pokemon go??? <3

Svar: Visst gör jag... haha
LCHF Trollet

Amanda

Härligt med en ledig dag :)

Petra Olsson

Fina Stockholm:) hoppas du får en bra helg kramar.

Henrik Olsson

Hoppas att du får en härlig dag! :)

Linda

Åh vilken fin bild!!

snie.blogg.se

Åh vad kul med Dublin!!

Svar: Ja, snart snart är det dags!
LCHF Trollet

Ami

Önskar dig också en fin helg :)

Ama de casa

Himla mysigt med minisemestrar! Glöm inte att ta pokerfejset med :-D

Svar: Pokerfejs ma ma ma ma pokerfejs... haha
LCHF Trollet

Kattis

Härligt med ledig lördag och vad roligt med tripp till fina Dublin!:D

Heléna

Hoppas du får en riktigt härlig ledig dag :D Så fint med svanar <3 Kram <3

cassandra gigel

sv; haha de va svårt du ;)

Therese

Gäller att passa på att njuta när man är ledig :D

Elin

Dublin är en stad jag verkligen vill åka till! Har du varit där förut?

Ja ibland fattar man sig inte på människor.

Låter lite som att du kör på i vardagen?
kramar

Svar: Ja, har varit där flera gånger, en jättemysig stad. Hoppas du får åka dit!!
LCHF Trollet

Johan

Blev det en sådär bra helg sen?
Och skönt att komma bort lite sen sådär mitt i februari! :)

SV: Ja visst är det? de är grymma kan jag lova, hörlurarna, värda varenda krona! :)

Svar: Blev en toppenhelg, du då?? snart är det dags att fly vardagen några dagar=)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress