LCHF Trollet

Bilder från kameran - Brudar i Champagne - dag 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Erika

Kul att se :)

annelie

trevligt :D

Svar: Mycket
LCHF Trollet

Boel

Härliga bilder :)

Heléna

Härliga bilder - ni ser verkligen nöjda ut :D Kram <3

Svar: Hela resan var toppen!
LCHF Trollet

Alice

Så härliga bilder! ^^ Sv: Roligt att du frågar! Jag läser det humanistiska programmet på gymnasiet och då får man välja till ett C-språk, alltså ett tredje modernt språk utöver min engelska samt spanskan (mitt B-språk) och då valde jag kinesiska för jag är väldigt intresserad av Asien! Jag läser mandarin. ^^ Åh, ja, kantonesiska kan jag tänka mig är ännu svårare, den har ju nio toner eller liknande att hålla reda på om jag minns rätt! Tycker det är krångligt med mandarin ibland och den innehåller bara fyra toner, haha.

Svar: 14 och runka är samma ord... gissa om kineserna på en före detta arbetsplats skrattade goty😂
LCHF Trollet

Ama de casa

Champagne, minsann! Här nöjer jag mig med cava kvällen till ära :-)

Svar: Inte det sämsta! Gjord enligt champagne metoden
LCHF Trollet

Fanny

vilket härlig gäng <3

JoJo

härliga bilder!

Malin

Härliga bilder 😄

Svar: Så härlig resa!
LCHF Trollet

Veiken

Många fina bilder där. Det syns att ni har kul....

Svar: Oh ja det var en super resa!
LCHF Trollet

Amanda Jona [SPONTAN]

Såg härligt ut :)

snie.blogg.se

fina foton =)

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

Härliga bilder!

Carro

så fina bilder!

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Johanna Utterberg

Vilka härliga bilder! Önskar dig en fin vecka! :)

My

Härliga bilder :D

Svar: Härlig resa!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress