LCHF Trollet

Båtresan
Gotlandsbåten är ganska tråkig, vinet är sådär och maten likaså men vi spelade kort så resan fick ganska fort ändå
Åt gjorde vi på Trossen i Visby och tog sedan en sväng genom stan 
När vi anlände Nynäshamn var det en timme till tåget skulle gå så jag och Gittan tog ett glas på eight friends där det var band
Träffade massa människor jag känner
Pappa och Lisa var där
Missade dock Rålis och stora blå 
Det var ju oxå midnattsloppet så höll inte på att ta mej hem, ha ha
Idag är det jobb hela dagen och solen strålar så det kan hända att man får springa lite...
 
NORRSKEN EMMA

kul med kortspel ibland =)

ha en fortsätt bra dag

Znogge

Hoppas det blir en hyfsat lugn dag i alla fall!

Carro

usch gillar inte åka färja! men bra att det gick snabbt :)

Netti Starby

Vad skönt att båtresan gick fort trots att det var tråkigt! Kramis

Alice Lindström

Vad roligt med gotland!

Svar: jättemysigt
LCHF Trollet

annelie

va spelade ni för kort?

Svar: minns inte vad det heter...
LCHF Trollet

Johanna Utterberg

Haha, åh ja den där Gotlandsbåten är inte kul, jag ska åka på onsdag och ser inte fram emot själv båtresan! ;)

Svar: förstår det, nattbåt och vilstol blir det nästa gång;)
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Tråkigt att det inte var så roligt :/

Svar: Den båten har aldrig varit rolig;)
LCHF Trollet

Amanda

Mysiga bilder :)

Days by Johanna

åh så härligt!

Tack, jag tycker det är kul och pyssla med trädgården, känner mig smatidigt extra nära min mor när jag pysslar där, då hon älskade sin trädgård när hon levde.

Gabriella

Fina bilder!

LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Wow vilken fin bild över vattnet! Älskar såna bilder!

Svar: Ja den blev bra!
LCHF Trollet

Denise

Skönt att ni lyckades fördriva tiden i alla fall! :D

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Trist att båtresan inte var så rolig. Jag har aldrig besökt Gotland :)

Svar: Väldigt vacker ö
LCHF Trollet

corneliaeriksson.blogg.se

Vad mysigt med en liten tripp till Gotland, vill verkligen åka dit snart! Var mååånga år sedan nu...

Svar: Det är ju så mysigt på Gotland, blir nya besök nästa år!
LCHF Trollet

Christian

Du sprang väl på midnattsloppet, tycker det kan räcka...... :)

Svar: Icke så. Nästa år!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress