LCHF Trollet

170811
Personal frukost
Entrecote med sallad, gräddsås och smetana 
 
Personal lunch
Korv stroganoff 
 
Mysmiddag på Ulla med dom bästa från Göteborg och lillebror
Kavalkad av förrätter
Kyckling med tryffelkräm och färskriven tryffel
 
Missade foto helt på middagen, uselt...
snie.blogg.se

ååååååååååå vad GOD MAT!

Znogge

Jag skulle inte klaga på den menyn ;-)

Alice Lindström

Vad gott!

Amanda

Så gott det såg ut :)

Ida Lindborg ♡

Så gott!

Annika

Oj så gott det ser ut, tack för kommentaren. Hoppas att du får en fortsatt trevlig helg.

Anita

Mums!

Denise

Mums!

Kenneth

entrecote till frukost inte riktigt min grej :)

Svar: Nu äter ju inte jag frukost direkt när jag vaknar...
LCHF Trollet

Carro

mums!

Miss Baby Peaches

Enctrecote till frukost?! Vilket lyx!

Svar: Ha ha, eller hur
LCHF Trollet

Amanda CL

Men gud vad gott :P
Blir hungrig av att se och läsa maten :P

Days by Johanna

mums så gott

gun

Det var en ordentlig frukost!?!:).....
Jag skulle allt stå mig hela dagen på den.
Jag jobbar på förskola med inriktning utomhuspedagogik.
Kram gun

Svar: Så mysigt 😀
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress