LCHF Trollet

Vilken vecka!
 Lite har ni ju fått vara med under veckan, men här kommer resten av bilderna
Vi börjar med den klassiska semersterbilden av foten... haha
 Långfredag är stroafterski, störst i Norden? Europa? Mycket folk är det i alla fall...
Partypatrullen (Snowstorm), Lasse Kronér, Uno Svenningsson och Mats Levén
 Fina systrarna Mia och Sandra
 Tävling på Instagram, ingen vinst dock... haha
 Mera tävling!
 Hockey - Frölunda... då blev det middag på O´learys...
Otroligt fina backar med myket snö, snöade hela tiden och ändå hade vi massa sol.
Det enda jag kan klaga på är min egen form... ont överallt kommer jag ha ett par dagar;)
 
#blogg100/39
Annika

Vad kul ni verkar ha haft det. Har haft det skönt och ätit gott i 3 dagar. Ha en trevlig dag.

Netti Starby

Vad underbart ni har haft det och jättefina bilder! <3 Kramis

Jasmine

Härligt det ser ut!

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Får mig att längta! Gillar utförsåkning men klarar det inte längre!
Ha det gott när du är på plan mark igen!

Amanda CL

ser trevligt ut! :)

sv: hahaha precis :P
Braständare går bra, men känns lite fånigt att gå omkring med en sån i väskan :P

kram

Tilda Barkselius

Men så härligt ni verkar haft det!

znogge

Så länge som ni är nöjda så!

SOFIA

sv: Jaa precis, jag pluggar modedesign och modebusiness i Paris :)
kram

Svar: Oj så roligt!
LCHF Trollet

Amanda Forsman

Härligt!

MartinaOlsson

sv; ja men vem gör inte det! tack så mycket :)

eva%252520linah

vackert!!

Mia

När träningsvärken kommer känns det att en har rört ovanligt mycket på sig. Jag hade en gräslig träningsvärk när jag började cykla, men det har blivit bättre nu. :P

christian

Foten är klart bäst! :)

Svar: Ha ha
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress