LCHF Trollet

Stressade människor
 
Började med 12 personer i festvåningen, 3 rätter, brottom...
Gick ner och jobbade 42 personer minnesstund, yber sressade...
Avslutade med teatersittnig... alltid stressade...
Kan inte vara nyttigt!
 
 
#blogg100/47
Netti Starby

Oj vad stressande och hoppas att allt gick bra! <3 Kramis

Amanda CL

Låter inte nyttigt med så mycket stress nej

vad jobbar du med? är du kock?

sv: hahah eller hur, får vara glad för det, för luften blev jag inte snuvad på ;)
kram

Svar: Det är inte jag som stressar utan mina gäster, men jag ser en stor ökning i stressade människor...
Jobbar som servitris
LCHF Trollet

Amanda CL

Låste precis din presentation ;)
Vad gör en restaurangchef? vad har man för utbildning i grunden då? :)

Svar: Nu är jag ju inte det längre, hade glömt ändra men...Man har jobbat några i restaurangbranchen och har koll på allt från personal till beställningar till att maten som går ut är bra... marknadsföring... lite ekonomi... hehe, allt faktiskt;)
LCHF Trollet

Amanda Jona [SPONTAN]

Usch för stress alltså!

Pauline Hurtig

vacker dukning!

gun

Tror inte att det är så bra med all stress. Men förstår att i ditt jobb kan du inte undvika stressen.
Ser att du även har startat utmaningar i din egen meny.... nja, jag håller mig nog till min vanliga meny:):)
Önskar dig en fortsatt trevlig ehlg.
gun

Svar: Jag stressar inte så ofta faktiskt.Utmaningen är för mej😉
LCHF Trollet

Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Låter riktigt stressigt! Hoppas du har tid för återhämtning!

Svar: Inte jag som stressar😉
LCHF Trollet

My

Jobbigt med sån stress :(

Biggeros

Det kan aldrig vara bra att stressa Jessica÷/ Ta det lugnt!!

Svar: Jag stressar inte😉
LCHF Trollet

Denise

Gäller att hitta sitt eget sätt att hantera stressen på! :)

christian

Nej verkligen inte.......men du hinner ta fina kort emellanåt i alla fall..... :)

Svar: Jag är inte så ofta stressad men tack!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress