LCHF Trollet

Overkligt
Tänker mest på dom nära elvaåringen...
 
Moster jobbade på Åhléns
Skärrad så klart men allt är bra med henne och kollegor
 
Jag jobbade på Djurgården
Vi fick en nyhetsflash och gick från fullbokat till nästan tomt på nolltid.
 
Det var mycket mystiskt att gå en fredagkväll genom ett tyst och tomt Stockholm
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
 
#blogg100/35
Per-Anders

Jag det är verkligen overkligt. Fina ord på teckningen.

Znogge

En gräslig händelse och jag förstår inte hur vissa är skapade. Själv var jag glad för att sonen åkte ner till oss redan på torsdagen.

Petra

sv är super nöjd med naglarna

Vonkis

Lider verkligen med familjen. Att mista ett barn är nog bland det absolut värsta en kan vara med om oavsett. Att dessutom förlora sitt barn på det här sättet.

Så otroligt grymt.

annelie

så himla hemskt

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

ja usch :( tänk va allt kan förändras plötsligt. Skönt att det är bra med dina nära och kära!

gun

Helt ofattbart det som hände... svårt att ta in och stackars alla drabbade.
Det måste ha varit en otrolig lustig känsla att vandra genom ett tomt Stockholm.
gun

Carro

gör fortfarande ont i hjärtat när jag tänker på det..<3

Heléna

Det är hemskt och fruktansvärt det som har hänt :( Alltid ledsamt när människor får sätta livet till när något så här ofattbart händer och mina tankar går också till dem nära elvaåringen - så otroligt sorgligt :( <3

Denise

Så fantastiskt ändå med all kärlek som Sverige fylls av dessa dagar. Medmänniskor emellan och andra länder som visar deras sympati. Fint i allt det hemska.

Biggeros

Så skönt att din moster tog sig oskadd från platsen. Jag tänker på alla anhöriga till offren. Ofattbart😥😥😥

Amanda Jona [SPONTAN]

Fruktansvärt!

Ama de casa

Visst är det overkligt... Men tyvärr inte oväntat.

Annika

Visst var det hemskt det som hände i fredags. Tänker på nära och kära till de drabbade. Hoppas att du får en trevlig dag.

Sanna Widman

Så hemskt :(
Men tur att moster din klarade sig

Kattis

Kan tänka mig att det var väldigt ödsligt i Sthlm på kvällen, skönt att din moster är ok.

Pauline Hurtig

ja ursh så hemskt

Gabriella

Skönt att allt är bra med din moster!!

Erika

Helt helt ofattbart!

Linda

Ush så hemskt!
Svar: Ja förskräckligt verkligen!

Days by Johanna

Kan inte ens föreställa mig hur det kändes i stockholm i fredags. Jag tänker bara på hur många gånger man gått på drottninggatan...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress