LCHF Trollet

Hundfjället
Idag blåste det hårt,  sittliftarna stod stilla så vi åkte över till innehållet.
Jättefina backar. 
På eftermiddagen hade det mojnat och allt var igång 
Sol, kommer bränna ansiktet trots solskydd...
Sandra och Micke 
Jag och Alexander
Jag och Mia
Mia och Alexander 
Mintuchoklad!
 
#blogg100/37
Veiken

Det ser riktigt mysigt ut. Jag gillar inte snö och backar, men after ski kan jag nog fixa! :)

Svar: Inte det sämsta!
LCHF Trollet

Jessica Zederfeldt

Åh så mysigt med skidåkning och sol! Det ser verkligen härligt ut! länge sedan jag själv åkte, nu blir jag sugen haha :D

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så härligt det ser ut :)

Svar: Det var det!
LCHF Trollet

Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Fint med några vinterbilder! Förstår att ni har trvligt tillsammans, ni ser så glada och nöjda ut!
Glad Påsk!

znogge

Tur att det fanns andra alternativ. Om inte annat så får man satsa helt på after skin ;-)

Anita

Härliga bilder :D

Miss Baby Peaches

Åh, mintu och choklad är ju så jäkla gott!

Svar: Verkligen
LCHF Trollet

snie.blogg.se

ni ser ut o trivas! ;)

Svar: Det gör Vi för fullt!
LCHF Trollet

Amanda CL

Vi åkte nästan alltid till Hundfjället när jag och mina syskon var små :)

Svar: Mysigt!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress