LCHF Trollet

Dag 5
Kokt ägg hemma till frukost
Panerad fisk med dansk remouladsås till frukost på jobbet
Fläskhare med hemslagen bra till lunch
 
Västerbottenrullad med äppelcidersås till nattamat
 
Jobbat heldag så allt utom ägget på Ulla Winbladh
 
#blogg100/50
wiolettan

Det är så gott med ägg till frukost, nyttigt också
Fisk till frukost, det avstår jag gärna.
Fläskhare, det ser gott ut, men jag tror inte att jag har ätit det.
Så du jobbar på restaurang Ulla Winbladh?
Dit blev jag bjuden på middag av min förra chef en gång. Jättegott var det, det kommer jag fortfarande ihåg.
Kram!

Svar: Men det var ju frukost 2... hahaDu är varmt välkommen tillbaka!
LCHF Trollet

annelie

panerad fisk så gott :D

MartinaOlsson

sv; men ellerhur, det är SÅ himla fint!!

Netti Starby

Oj vilka smarriga måltider! <3 Kramis

Znogge

Inga klagomål på den menyn inte!

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Panerad fisk är så gott :)

Amanda CL

Åh vad gott!!!

Carro

trots att jag inte gillar fisk såg denna sjukt god ut :D

Svar: Det var den=)
LCHF Trollet

My

Gott :)

Annika

Tack för krya på dig hälsningen. Det ser gott ut med panerad fisk. Börjar tappa suget att äta när jag bor ensam. Men jag äter ordentligt eftersom jag måste om jag ska orka jobba.Brukar älska att laga mat, men just nu har jag tappat lusten.

Svar: Det är tråkigt att laga mat till en, men det finns massa enkla snabba och goda recept
LCHF Trollet

Tilda Barkselius

Men så mycket trevlig mat :)

Heléna

Så mycket gott!!! Den panerade fisken med remouladsås hade jag kunnat tagit mycket av :D Kram <3

Svar: haha, ja, det var riktigt gott... men deras hemslagna bea går inte heller av för hackor...
LCHF Trollet

Amanda Forsman

Gott det ser ut!

Photo by E M E R E L L A

Åh så gott :)

Pauline Hurtig

vad gott de såg ut :)

Svar: Vi är härligt bortskämda med bra personalmat
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress