LCHF Trollet

V. 39 - Campagne
Måndag morgon 07.15 går planet till Paris.
10 galna brudar och jag ska till Champagne. 
Taittinger är först ut att besöka 15.00 samma dag...
 
Kommer hem sent på onsdag...
 
Torsdag jobba kvällen på Ulla.
 
Fredag Lunch på Stammen,  kväll på Ulla. 
 
Lördag och söndag heldag Ulla. 
 
Blir en bra vecka.
 
Eva på bilden fyller 50 när vi är där, det ska vi fira!
Julia Svensson

Åh vad kul!!

Sara Ekman

Så kul :D

Hanna Karlsson

Åh, hoppas att ni får det toppen!

Svar: Toppen är en underdrift!
LCHF Trollet

Amanda

Åh vad kul att åka på tjejresa! :)

Svar: Så mysigt!
LCHF Trollet

Alice

Åh, vad roligt! :D

Jasmine

Hoppas att ni får en fantastisk resa! Ta vara på varandra och må gott.

Svar: Tack för dina ord. :)

Kram

N

Vad roligt!

Heléna

Hoppas du får en underbar vecka!!! Kram <3

Elin Björk

Frankrike är fantastiskt! Hoppas din resa blir bra!

Tack! Betyder mycket att du säger det!
Kram

Svar: Magiskt bra var resan...
LCHF Trollet

Erika

Låter som en bra vecka :)

Angelix

Vad roligt att åka till paris!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så roligt med en resa! :)

Svar: Alltid trevligt med resor!
LCHF Trollet

Violen på Brandholmen

Ha det jättebra! Champagne tröttnar man aldrig på!

Svar: Verkligen inte. 3 dagar av bara champagne i mängder är dock ungefär vad jag klarar i rad...
LCHF Trollet

Johan

Wow, ja, hoppas att du/ni har haft det bra i Paris nu då! :)
Var det något särskilt du fastnade för under resan?

SV: Ja det har varit väldigt mycket nu i några veckor och kommer så att förbli i några veckor till, men nu är jag hemma från både Leksand och Göteborg och unnar mig faktiskt en ledig dag idag, det kan jag vara värd tycker jag :)

Svar: Champagne har jag tillbringat 3 dagar i... magiskt!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress