LCHF Trollet

Personalmöte
I almanackan i dag står:
Städ, blev något missförstånd så hon kom inte.
Träna, nä... tänkte promenera till Ulla men svinkallt och blåsigt  (lam ursäkt jag vet!)
Personalmöte. Jodå, det hade vi, inga konstigheter.
Jobba kväll. I festvåningen med David. 2 sällskap, lugn och behaglig kväll.
Idag jobbar jag hela dagen. Vädret lämnar fortfarande mycket att önska och jag har inte fått ner vinterkläderna från vinden, brr. 
Önskar Er en fin dag!
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så tråkigt med kyla och dåligt väder!

Fröken Rödlök

Dags för personalmöte för mig också idag.
Drar mig lite för det eftersom det är 5 mil dit och då jag har ont i foten är det svårt att köra, men jag vill vara med, dessutom har jag möte med chefen efteråt gällande min operation och sjukskrivning.

Svar: Jag har lite närmare😉
LCHF Trollet

Netti Starby

Låter som en bra dag :-D Kramis

Flisan

sv: ja :D

starsinlife.blogg.se

Ha en bra dag!

Petra

Sv nä verkligen inte idag är det tyvärr sämre med huvudvärken

Svar: Fy bubblan!
LCHF Trollet

Violen%2520p%25E5%2520Brandholmen

Det är bara att gilla läget! Lite varmare kläder hjälper en hel del i ruskvädret! Löven singlar ner och det börjar bli halt att traska runt i den blöta sörjan!
Ha det bra och ta fram vinterkläderna!

Svar: Det ska jag!
LCHF Trollet

Erika

Själv har jag börjat använda vinterjackan, så kallt ju!

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Snart dags att ta fram vinterkläderna...

natalia

Jag vill ha väääärmt väder ;)

Hoppas du får en fin kväll :) Kram!

eva linah

härlig bild hehe, märks verkligen att de är höst!

Linda

Brrrrr,fryser jag bara ser bilden av fallna löv,hehe..
Svar:Ja så himla bra verkligen!

Days by Johanna

Synd städerskan inte kom, hoppas hon kommer en annan dag

Svar: Ja då, vi har städ varannan vecka
LCHF Trollet

[email protected]

Hoppas dagen gick bra! Ta ner vinterkläderna! Hihi fryser bara jag ser bilden;)

Mischievous

Tack så mkt :) Låter som en skön och trevlig kväll :)

Sofie

Tänkte också ta en promenad men det blåste för mycket 😅 Haha

Sandra SG

sv: jag har skrivit ner i mobilen och sen suttit på kvällen och fört över det till pappet. Så det har faktiskt gått ganska smidigt men jag är glad att de tre dagarna nu snart är över!

Heléna

Ja vintern är visst i antågande... De varnar för frost här i natt. Bäst du letar fram vinterkläderna <3 Kram

Jessica

Det var de verkligen :)

Pauline Hurtig

tråkigt när vädret hindrar en :(

Ditte

Bra ändå med två av fyra saker som blev utförda.

Fröken Rödlök

Svar: Vad skönt =)
Jag jobbar i Falkenberg, men företaget jag är anställd på ligger i Halmstad och själv bor jag i Hyltebruk =)

Hyltebruk - Falkenberg 5 mil.
Falkenberg - Halmstad - 4 mil
Hyltebruk - Halmstad 5 mil

Svar: Aha, en bit åt alla håll
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress