LCHF Trollet

Kallt!
Så här såg det ut när vi landade på Skavsta och det verkar bestå. Dags att plocka ner lite varma kläder från vinden!
Vildsvinsfestival på Ulla. Började igår, fick karren till nattamat, riktigt gott! Säljtävling på vin... tänk om man skulle anstränga sig lite... Hade allt lite ont i fötterna efter 16 dagar ledigt... Nåja, önskar Er en fin helg medans jag jobbar!
Znogge

Usch ja, nu är det kallt...

Petra

Sv det är fruktansvärt jobbigt få stå ut en vecka till sen ska jag kontakta vårdcentralen och hoppas jag får hjälptyvärr är inte läkaren där vecka 44

Svar: Men fy...
LCHF Trollet

Days by Johanna

Han är rolig, goggla på Dag-otto :)

Svar: Ha ha, verkligen
LCHF Trollet

Linda

Ja här i Uddevalla är der typ 4 grader så nu börjas det!
Svar: Jarå vi kör på!
Då kör vi! Upplägget är såhär, jag tipsar om din blogg hos mig med mina egna ord samt en bild ifrån dig, sedan talar jag om att det är gjort och så gör du likadant;) Tjohooo!

annelie

kyla är inget kul :/

Sandra SG

sv: ja mycket roligt tema! De två som fyller är tvillingar så där av temat :)

Violen%25252520p%252525E5%25252520Brandholmen

I Nyköping spöregnar och blåser det kraftigt dessutom. Vilket ställe man bor på!
Välkommen hem!

Sara Ekman

Hua, får försöka ta med mig värme hem när vi har rest klart :)

linah

uscha D:

Amanda

Ha en bra helg på jobbet! :)

Ida Lindborg ♡

mysigt :D

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Här har det snöat idag..

Svar: Fy
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

ja nu börjar det bli kallt :(

Anita

Buuusväder....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress