LCHF Trollet

Höstlov i Göteborg
Sitter på tåget mot Göteborg med lillebror och busarna . 
Torsdag eftermiddag fikade jag med fina Jennifer på Muggen.
På väg hem ringde mamma och var på Dollys.
Blev lite vin.
Inte min kaka!
 
Fredag jobbade jag lunch på Stammen.
Mamma hämtade mej när jag slutade för färd mot Nynäshamn . 
Hälsade på farmor en stund.
Såg Evert Ljusberg på Järnet med mamma och Lillebror, jättebra !
 
 
Mysigt att träffa både arbetskamrater och gäster från sommaren.
Tog tåget hemmåt i natten . 
Lördag och söndag har jag jobbat . 
Söndag sov vi hos mamma då dom ska byta botten på balkongen och bilar bort den gamla...
Glömde dock ge Micke nyckeln så den är med till Göteborg . ..
Byggs om lite i slussen men bortom det är det ju fint... klart om 5-6 år...
Heléna

Så kul med Ewert Ljusberg :D Låter som en trevlig helg :D Kram

Svar: Riktigt kul att se Evert)
LCHF Trollet

Sara Ekman

Härligt :)

Kenneth

Go fika o tågresa o allt.

Ska det ta så lång tid o bygga om ja men vad gör väl några år.

Svar: Ett par😉
LCHF Trollet

Anita

Härligt !

Olivia Ward

Va mysigt det ser ut! Ha en fortsatt trevlig vecka!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Muggen det stället känner jag igen, visst är det på Söder i Stockholm? :D
Jag var där för ett år sedan, eller ja gick förbi snarare tyckte namnet var lite roligt ;)

Svar: Stämmer bra, gå in nästa gång!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress