LCHF Trollet

Försenad till jobbet
Vet inte riktigt hur det gick till men någonstans blev det fel i mitt huvud och jag gick hemifrån klockan 11 när jag börjar 11... suck.
Nåja.
Inte så mycket bokat...
Dagen förflöt behagligt.
Idag är jag ledig.
Ska tvätta lite och hälsa på svärmor och svärfar en sväng. 
Blir dock mest hemmamys. 
Träna?
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Hoppas du får en fin hemmamys dag som kanske även inkluderade lite träning? :)

Svar: Ingen träning men har varit bra på promenader denna vecka.
LCHF Trollet

Netti Starby

Vad härligt med hemmamys :-D Kramis

Svar: Mycket!
LCHF Trollet

Znogge

Träna! Eller jag borde i alla fall...

Svar: Samma här... borde!
LCHF Trollet

Sara Ekman

Skönt med ledig dag :)

JoJo

hoppas att det gick bra trots att du kom försent till jobbet.

Svar: Ja då, klantigt dock!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress