LCHF Trollet

Mat och träning
Går så där.
Ett pass förra veckan, uselt.
Konstant trött...
Nåja. Lasagne på jobbet så jag hoppade.
Åt sellerisallad och julskinka vid 2.
Ost och korv när jag kom hem och proteinbröd med bregott, rostbiff och ost när Micke kom hem.
Måste skärpa mig !
annelie

är oxå trött måste vara årstiden :/

Amanda

Vad jobbigt att du är konstant trött :/

Ma

Alla dagar är man inte i form att träna det är bara så. Vad är det för en söt filur som gömmer sig under ormbunken på bilden. Känner så väl igen den, men kan inte komma på vad det är namn på den. Nu har ett riktigt litet fyndinlägg på bloggen. Cyber monday fynd.

Svar: Kommer inte ihåg vad det är för fågel. Fotades på Universeum i Göteborg
LCHF Trollet

Matilda Berlin

Ny vecka, nya tag! Jag tror på dig tjejen! Kram <3

Therese Bjärstig

Här funkar varken träning eller kost för tillfället, känner mig som en struts 😜

Svar: Ibland är det så, det brukar gå över😉
LCHF Trollet

Lillabus

Är också enormt trött hela tiden nu tycker jag. Jobbigt.

Elin

Maten behöver kanske lite skärpning ja, beroende på hur du mår i övrigt...

Helt rätt.. Ärren är många, på alla sidor. Men emellanåt slår hjärtat smärtsamt fort, panikångest rätt ofta just nu.
kramar

Svar:
LCHF Trollet

Biggeros

Kära vän!! Nu är jag äntligen tillbaka till bloggvärlden efter lång tids sjukdom. Jag har sett att du har varit orolig. Tack för att du finns🤗🤗 Kram

Svar: Så glad att du är tillbaka!
LCHF Trollet

Znogge

Ibland är inte skärpning det lättaste ;-)

Svar: Ha ha, nä!
LCHF Trollet

Alice

​Hejsan. Jag vill bara tipsa om min adventskalender där jag har en tävligen varje advent fram till jul. Du hittar du första luckan här: http://alicelindstrom.se/2016/november/lucka-1-2.html#comment. Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer och​ hoppas du haft en fin dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress