LCHF Trollet

Kycklinggryta
Lunchade på Dollys idag
Jättehärlig kycklinggryta fick jag 
Nu på kvällen blev det 2 proteinbröd med bregott ost och skinka, Micke jobbar.
Startade vecka 2 på löpbandet.
Vecka1 är är intervallerna med löpning 60 sekunder och vecka 2 är dom 90sekunder. Gick bra!
Amanda Forsman

Vad god mat :) Grytor är gott!

Znogge

Kyckling är alltid gott. Här blev det vegetarisk pastasås utan pasta...

Kenneth

ser gott ut

Linda

gottis :-)

snie.blogg.se

skönt med löpning, heja heja! o god gryta :)

Sanna Widman

Härligt :)

annelie

mumsigt :D

Ama de casa

Grytan såg verkligen sådär härligt god ut :-)

Kattis

Mums vad god grytan ser ut och härligt att det går bra med intervallerna!:)

Carolina Thoor

Åh kycklinggryta är så gott! :)

Sv; ja, det har varit en härlig helg måste jag få säga. Jadå, jag ska låta mina resterande dagar på den här veckan vara lika toppen och fortsätta så i framtiden! ;)

Alice

Vad gott, och vad härligt att det gick bra med löpbandet! ^^

Ida

Så gott med kycklinggryta :)

Veiken

Kycklinggryta med bacon serveras här i morgon! Gott med kyckling! :)

Amanda

Skönt att det gick bra på gymet 😃

Nett

Så gottigt, kyckling får man alltid ner i alla dess former :)

Nett

Nu kanske det blir rätt webbadress :)

Liene Svärd

Tack, det kommer bli toppen tror jag!

Älskar kycklingrätter :)

Gabriella

Åh såå gott!!

Malin

Maten såg god ut 😉Intervaller är ju så roligt även om det är typ döende tröttsamt ^^

H

Ser så gott ut med kycklinggryta :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress