LCHF Trollet

Köttfärsgratäng
Ost och bacon omelette blev frukost idag.
Micke är grym på omelette.
Köttfärsgratäng till middag, på gräsbetad ko från Hälsingland 
Grovriven kålrot och blomkål i botten på en gratängform 
Klicka i 2-3 dl Creme Fraiche och 3-400g köttfärs 
Salt och peppar, grädde och ost.
Ugn 250 grader runt halvtimmen.
Mycket gott 
Dessert blev det idag också, mascarpone och hallon
 
Har ätit ost och korv hela dagen på mässan 
Josefine Svärd

Men åh mumms! Själv är jag ju vegetarian så jag undrar lite om du har några goda tips utan kött?

Svar: Nä, sämst på det!
LCHF Trollet

annelie

synd att man inte gillar varkens veggo eller vanlig färs :/

Svar: Är det konsistensen?
LCHF Trollet

Heléna

Bara en massa gott idag alltså - så härligt :D Kram <3

Frida

Gott :)
Tack så mkt :)
Jag gör först havregrynsgröt som vanligt och blandar sedan i hasselnötssmör och hackade hasselnötter, sedan har jag på lite honung och gojibär och äter sedan gröten med mandelmjölk :)

Svar: Låter gott!
LCHF Trollet

Miss Tosse Queen

Vad gott!

Kenneth

omelett är gott o kan va knepig o få till

Svar: Micke brukar lyckas bra... jag gör äggröra😂
LCHF Trollet

Sandra SG

mums ser gott ut!

Natalia

Gott :D

Mamma Malin

Åå så gott!

ullie

mmm så gott det såg ut mums

fin lördag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress