LCHF Trollet

HA!
Tog mig till gymmet igår.
Mjölksyra och tungt men det gick!
Mycket skönt efteråt . 
Jobbade en ganska tråkig sittning på kvällen med Micke och Helene . 
Strömavbrott igen och iskallt i tälten (ett för julbordet och ett för bar och garderob )
Blev av med lunchen även idag och jobbar kvällen.
Ska fixa med lite bilder från kameran tänkte jag . 
Långt pass imorgon.
hanna

Tack så mycket vad snäll du är ! :)
det är så skönt när man har tränat, känslan !

Netti Starby

Vad härligt med träning :-D Kramis

Carolina Thoor

Ja, att ta sig till gymmet är jobbigt, men efteråt är så härligt!

Sv; ojdå. Ja, då är det verkligen dags för dig att se alla fem Ice Age filmer, haha :D

Ida

Usch för strömavbrott :(

My

Skönt med gym :)

Frida

Hon säger tack :)
Bra jobbat!

annelie

skönt me träning :D

Heléna

Du är så duktig med träningen!!! Önskar min kropp vore lite snällare så jag också orkade med lite träning :( Kram <3

Svar: Det kommer!b
LCHF Trollet

Släpp taget. följ flödet

Bra jobbat! Alltid skönt med gym när man äntligen är klar sen haha :)

Svar: Hi Hi ja det bästa är när det är klart...
LCHF Trollet

Christian

Grattis till ännu ett träningspass....det tar sig! :)

Svar: Sa mordbrännar'n
LCHF Trollet

Johan

rymt jobbat! Är man väl på gymmet har man över hälften redan vunnet :)

SV: Nej det är sådär lagom kul... men jag vet ju att jag har pluggat, så jag har ju rätt till pengarna liksom, så ge mig ska jag då inte göra...

Svar: Bra det
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress