LCHF Trollet

Bekännelse från en buss
"Jag, Jessica, klarar inte av att dricka champagne en hel dag"
Ha ha , tokdäckade på tåget hem från Göteborg igår. 
Startade resan 06.41 på morgonen från Stockholms central.
När vi nådde Halsberg var vi 45 minuter sena.
Till Göteborg kom vi dock bara 10-15 minuter sent.
Inte alla tågresenärer klarade sig lika bra igår förstod jag senare.
Tok härlig dag fick vi. 
Champagne, lunch, Champagne, middag...
Massa babbel och mys. 
Mia var med hela dagen och Sandra anslöt på slutet.



Sov länge idag. 
Kylen tom så en sväng till ICA krävdes innan frukost.
En dusch och en liten vila fick jag till på eftermiddagen.
Nu sitter jag på bussen mot Nynäs, blir kvar över helgen.
Vi får se om Roine tar sej hela vägen hem från Thailand med stängt luftrum...
Fin kväll önskar jag!


2 bilder från Nynäshamn 
Netti Starby

Låter riktigt kul men jag förstår att ni blev trötta! Kram

Svar: Men värt!
LCHF Trollet

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Låter härligt! :D

Svar: det var det
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt att sova länge :)

Svar: Verkligen
LCHF Trollet

Heléna

Fina bilder! Är det någon som fixar en heldag med champagne??? Hahahaa... jag skulle inte göra det i alla fall :) Hopps du har haft en riktigt bra dag <3

Svar: kanske inte 😄
LCHF Trollet

corneliaeriksson.blogg.se

Det låter som att du haft det bra! :) Vad fint det ser ut med båthamnen :)

Svar: det är fint i Nynäs på sommaren
LCHF Trollet

Znogge

Champagne kan vara förrädiskt så jag förstår dig men trevligt det har man ;-)

Svar: ha ha, förädiskt 😉
LCHF Trollet

Amanda CL

nynäshamn är fint :)

sv: det går åt rätt håll nu :)

Svar: oh, är du här måste du säga till
LCHF Trollet

Gabriella

Såå mysigt!!

Svar: Kan bara hålla med
LCHF Trollet

coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas du haft en fin dag :)

Svar: Mycket, tack
LCHF Trollet

Tilda Barkselius

Låter som ni hade det roligt!

Svar: ha ha, verkligen
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress